افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
تاکید استاندار بر استخدام بومی‌ها در شرکت‌های خوزستان
03 اکتبر 2021 - 15:13

استاندار خوزستان گفت: از شرکت‌ها و کارخانه‌ها درخواست کرده‌ایم‌ که با توجه به ظرفیتی که در خوزستان وجود دارد، استخدام‌های این شرکت‌ها از افراد بومی باشد.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس ،صادق خلیلیان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز (۱۱مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مساله نواحی و شهرک‌های صنعتی استان پیگیری شد و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش‌ ایسنا، وی افزود: در توسعه زیرساخت‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی خوزستان، مشکلاتی وجود دارد که برای حل هر کدام از این مشکلات تصمیم‌گیری شد.

استاندار خوزستان گفت: برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشکلاتی در تامین برق دارند که قرار شد نسبت به تسهیل پروژه‌های برق‌رسانی به این شهرک‌ها اقدام شود.

خلیلیان عنوان کرد: همچنین برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای فعالیت‌های صنعتی نیاز به آب دارند که قرار است براساس تقسیم کار انجام شده، نسبت به انجام آن اقدام شود.

وی افزود: آب مورد نیاز یکی از این نواحی تامین شده و قرار است اقدامات اداری آن نیز تا امروز عصر تکمیل و کار آبدار شدن این ناحیه تسهیل شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشکلاتی در بحث اسناد مربوط به منابع طبیعی، تعارضات و مشکلاتی در رابطه با افراد محلی یا در بحث صدور سند دارند. برای حل این مشکلات نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

خلیلیان گفت: ظرفیت بزرگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان وجود دارد که باید از آن استفاده شود. باید مشکلات شرکت‌ها و واحدهایی که راکد و یا نیمه فعال هستند را شناسایی و مورد به مورد حل کنیم تا بتوانیم این شرکت‌ها را مجددا فعال کنیم و نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم.

وی افزود: از شرکت‌ها و کارخانه‌ها درخواست کرده‌ایم‌ که با توجه به ظرفیتی که در خوزستان وجود دارد، استخدام‌های این شرکت‌ها از افراد بومی باشد.

استاندار خوزستان گفت: برخی از شرکت‌ها اطلاعیه‌های استخدام خود را از سطح ملی به استانی تبدیل کرده‌اند که باید این‌کار مورد تشویق و الگوگیری قرار گیرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...