افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6133 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد/آیت الله حسینی؛استاندار سابق فردی تلاشگر بود/احمدزاده نیروی انقلابی و با تجربه است
28 سپتامبر 2021 - 14:10

احمد وحیدی وزیر کشور با آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،آیت الله سید نصیر حسینی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق و توفیق استاندار جدید اظهار کرد: از آقای دکتر کلانتری در این ایام سخت کرونایی و همچنین زلزله سی سخت که زحمات زیادی را تا لحظه آخر با اخلاص و در راستای خدمت به مردم و توسعه استان کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای کلانتری انسان شایسته و خستگی ناپذیری است که باید از او در جاهای دیگر استفاده شود علیرغم تغییر دولت برای رفع مشکلات استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

امام جمعه یاسوج گفت: خوشحالیم که فردی از فرزندان استان مدیری با تجربه و با دغدغه انتخاب شده قطعاً تجربه خوبی دارد و از نمایندگان استان که برای این گزینش همکاری کردند و همچنین جریان های مختلف که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که برای توفیق دولت همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور پر ظرفیت و توانمندی داریم که دلیل آن مقاومت چندین ساله مردم در برابر استکبار جهانی بوده و نه تنها در این دوران نظام تضعیف نشد بلکه روز به روز قوی تر هم شده و دشمنان ضعیف شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد زیرساخت‌های خوبی در استان شکل گرفته و همه باید در این دولت تلاش کنند و زحمت بکشند تا زیرساخت‌های نیمه تمام تکمیل شوند و البته به آینده استان امیدوار هستیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...