افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت راه اندازی شد
26 سپتامبر 2021 - 20:24

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از بهره برداری نهایی دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و امکان پذیرش بیماران در این راستا خبر داد.

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: این دستگاه ۱۶ اسلایس بوده و قابلیت انجام تمام سی تی اسکن های روزمره، سی تی آنژیو و س تی اسکن افراد تا وزن ۱۰۵ کلیوگرم را دارا می باشد به نحوی که با داشتن نرم افزارهای کاهش دز، تا ۴۰ درصد پرتوگیری بیمار را کاهش می دهد.
طیب زادگان اظهار داشت: با بهره برداری نهایی از این دستگاه تمامی سی تی اسکن های ریوی و سایر سی تی اسکن هایی که تاکنون به ناچار در شهرستان های مجاور از جمله بهبهان و گچساران صورت میگرفت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت قابلیت انجام را خواهند داشت لذا منبعد از مراجعه همشهریان و هزینه های مازاد مربوطه در این زمینه جلوگیری خواهد شد.
طیب زادگان با اشاره به این مهم که هزینه صورت گرفته برای خرید دستگاه ۸ میلیارد تومان و هزینه آماده سازی فضای فیزیکی نصب و لوازم جانبی بیش از یک میلیارد تومان بوده است، بیان داشت: لازم است در این راستا از زحمات و پی گیری های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در راس ریاست محترم دانشگاه، معاونین محترم درمان و توسعه مدیریت و منابع و همچنین حمایت های حجت الاسلام موحد نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که موجبات تسریع در روند خرید و نهایی کردن نصب و راه اندازی دستگاه را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...