افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
از سوی سرهنگ محقق زاده؛ برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه تشریح شد
20 سپتامبر 2021 - 21:27

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه جهت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در محل سپاه دهدشت برگزار شد.

پ
پ

به گزارش عصر زاگرس سرهنگ سید حمزه محقق زاده در این نشست اظهار داشت؛ ۳۱ شهریور یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی همه ایثارگران است هر ساله به مناسبت رشادتهای سال ۵۹ در جنگ تحمیلی این روز را گرامی میداریم.
وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه ۱۳ شهید زیر ۱۵ سال دارد، افزود؛در جنگ هشت ساله ۱۹ عملیات بزرگ و ۱۲۵ عملیات کوچک انجام شد که ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم.

سرهنگ محقق زاده با اشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، تصریح کرد؛ این روزها جوانان در معرض تهاجم استکبار هستند نیاز است رسانه‌ها جهت روشنگری رشادت‌ها و دلاوری‌های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اظهار کرد؛ در هفته دفاع مقدس ۶۳ عنوان برنامه در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد.
وی اولین برنامه هفت دفاع مقدس را تجلیل از ایثارگران ذکر کرد و گفت؛ در روز ۳۰ شهریور به صورت همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی رییس جمهور محترم مراسم تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر دوران دفاع مقدس راس ساعت ۹ صبح در مصلای شهر دهدشت برگزار می‌شود.

سرهنگ محقق زاده اظهار کرد؛ با توجه به شرایط کرونایی امسال مراسم به صورت خودرویی و با مشارکت همه ادارات ساعت ۱۰ صبح روز ۳۱ شهریور از مسیر فنی حرفه ای به گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی از دغدغه‌های عشایر سخن گفت و اظهار کرد؛ با پیگیری‌های صورت گرفته نمایندگی توزیع مهمات عشایر از ۳۰ شهریور رسماً در دهدشت افتتاح می شود و برای سه شهرستان جهت خدمت به عشایر فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه ها دانست و گفت؛ یادواره های شهدا و دیدار با خانواده های شهدا در همه شهرها و بخشها به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ محقق ساده ابراز کرد؛ آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری بسیج حقوقدانان در زندان دهدشت و برگزاری میز خدمت با همکاری بسیج ادارات از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت؛ نشست های روشنگری در حوزه های مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، پیاده روی اربعین و یادآوری شهدا در چاروسا، کارگاه های آموزش پیشگیری از طلاق، تجلیل از دانش آموزان، تجلیل از کادر درمان، حضور در مصلاهای نماز جمعه،برپایی ایستگاه سلامت،مسابقات فرهنگی و هنری،برگزاری اردوهای جهادی،برگزاری مسابقات کتابخوانی و مراسم تجلیل از خبرنگاران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...