افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
پیگیری های «محمدطلا مظلومی» ادامه دارد/ساخت ،تجهیز و بهره برداری از چندین طرح ورزشی در بخش جولکی(+جزئیات)
20 سپتامبر 2021 - 1:11

با تلاش و پیگیری های جدی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری و در جهت ساخت، تجهیز و بهره‌برداری چندین طرح ورزشی در بخش جولکی به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، حسب مصوبات سفر استاندار محترم سابق استان خوزستان به شهرستان شهید پرور آغاجاری، ساخت، تجهیز و آماده سازی زمین های چمن مصنوعی روستاهای آب باران۲ ، سرجولکی و هادی خانی با پیگیری‌های  محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، مهندس مشایخی فرماندار محترم شهرستان، بخشدار محترم جولکی، دهیاران محترم و شورای اسلامی روستاهای یاد شده با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای هر چمن مصنوعی و زیرساخت های آن از محل اعتبارات دهیاری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گردید.

محمدطلا مظلومی عنوان کرد، نصب چمن مصنوعی آب باران ۲ به پایان رسیده و آماده بهره برداری می باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود، چمن روستاهای سرجولکی و هادی خانی نیز به محل پروژه منتقل گردیده و در هفته جاری نصب و همزمان افتتاح می گردد.

با تلاش های نماینده‌ مردم شریف بهبهان و آغاجاری، این اقدامات کم نظیر در راستای ارائه خدمات بهتر به جوانان بخش جولکی انجام گردیده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...