افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
انتخاب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در جشنواره شهید رجائی به عنوان دستگاه برتر اجرایی
19 سپتامبر 2021 - 15:38
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر در بخش شاخص‌های اختصاصی در جشنواره شهید رجایی این استان شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس؛اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد  در جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

همزمان با برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان،بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان ،  اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای  استان در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در  استان کهگیلویه و بویراحمد  همزمان با سراسر کشور برگزار شد  توانست در محور شاخص های اختصاصی رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی  استان  کسب نماید.  در دوران همه گیری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

در این آئین که با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد استاندار در این ائین، با اهدای لوح سپاس  جشنواره، از  مهندس نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان  به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...