افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
فوت یک زن جوان بر اثر برخورد سه خودرو در کهگیلویه/انتقاد «سرهنگ عابدی» از بی توجهی برخی مسئولان/ سازمان ها و ادارات مقصر به مراجع قضایی معرفی می شوند
18 سپتامبر 2021 - 19:58

رئیس پلیس راه دهدشت_بهبهان از برخورد سه خودرو در محور دهدشت به چرام و فوت یک نفر در عصر روز شنبه خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سرهنگ شاپور عابدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ براثر برخورد سه خودروی پژوRD، پراید و دنا پلاس در مسیر روستای سمغان یک خانم حدودا ۲۰ ساله براثر جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ عابدی با اشاره به سهل انگاری ادارات مربوطه اظهار کرد؛ علی رغم نامه نگاری ها و پیگیری های اخیر در خصوص نصب علائم،نصب جداکننده و عدم خط کشی مناسب و سایر موارد ولی هیچ توجهی از طرف ادارات متولی صورت نگرفت.
وی بیان اینکه در بحث زیرساخت های جاده ای در شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم، تصریح کرد؛ در ۱۰ روز اخیر سه نفر بر اثر تصادف و قصور صورت گرفته در شهرستان فوت شدند.

وی با اشاره به پیگیری های مکرر و بی توجهی مسولان گفت؛ پلیس براساس قانون دستگاه‌ها و سازمان‌های مقصر در وقوع تصادفات رانندگی جاده ای را به مراجع قضایی معرفی می‌کند و به جد با آنها برخورد می شود.

رئیس پلیس راه دهدشت_بهبهان افزود؛ رانندگان در مسیر تردد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند در صورت رعایت نکردن با تخلفات رانندگی به جد برخورد می شود.

دیدگاه های مردم

  1. درود بر شرف سرهنگ عابدی مردی و مسئولی از جنس مردم که درد جامعه را میفهمد

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...