افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
تدبیر وزارت کشور برای ادامه فعالیت شوراهای بلاتکلیف کهگیلویه و بویراحمد
18 سپتامبر 2021 - 12:50

محمدجواد کولیوند از تدبیر وزارت کشور برای ادامه فعالیت شوراهای بلاتکلیف در کهگیلویه و بویراحمد و چند استان دیگر خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،محمدجواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به آرای هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخصوص انتخابات در برخی از شوراهای اسلامی شهر و روستا که ضمن تایید انتخابات، آرای برخی از نامزدها را واجد اشکال دانسته است، اظهار داشت: با توجه به آرای این هیأت در ابطال آرای تعدادی از اعضای منتخب شوراهای اسلامی و اختلافات پیش آمده در این خصوص بر اساس ماموریت ابلاغی ستاد انتخابات کشور، در چند مقطع با سفر به این استان ها و در جریان مذاکره با مسئولان استانداری ها و فرمانداری ها و همچنین هیات های نظارت، تلاش شد درخصوص آغاز بکار شوراهای اسلامی در چند شهر موضوع این اختلافات با رعایت مر قانون این مسائل را تعیین تکلیف کنیم.


 
وی تصریح کرد: با توجه به فرآیندی که در ستاد انتخابات کشور برای تعیین تکلیف این موضوع ترسیم شده بود در سفر به استانهای هدف از جمله کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه موارد مورد نظر به مسئولان امر منتقل و تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.


 
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس ضمن تاکید بر رعایت حق قانونی اعضای منتخب و علی البدل در شوراهای اسلامی شهر یادآور شد: اکنون مسیر روشنی برای تعدادی از شهرهای این استانها که دچار این مشکل شده اند مشخص گردید، که تضمین کننده حقوق تمامی طرفین خواهد بود و امیدواریم مسئولان مربوطه و اعضای منتخب و علی البدل تا تعیین تکلیف کامل موضوع توسط دستگاههای تعیین شده به گونه ای عمل کنند تا شاهد ادامه ارائه خدمات توسط مدیریت شهری و شهرداری ها به مردم بدون هیچگونه مانع و کندی باشیم.



کولیوند تاکید کرد: وزارت کشور در حل این موضوع قطعاً حقوق قانونی هر یک از اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا و تکالیف قانونی هیات مرکزی نظارت را مورد نظر قرار داده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...