افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6131 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
تزریق بیش از ۷۸ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان/افراد بالای ۱۸ سال جهت واکسیناسیون مراجعه کنند
18 سپتامبر 2021 - 9:27
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از تزریق بیش از ۷۸ هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ تاکنون ۵۳ هزار و ۵۴۹ نفر در شهرستان کهگیلویه نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده و ۲۴ هزار و ۷۰۲ نفر از این تعداد نیز با تزریق دوز دوم در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.
طیب زادگان ادامه داد: در مجموع تا کنون ۷۸ هزار و ۳۵۱ مورد تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان صورت گرفت که این مهم مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و ساعی مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با تاکید بر فراخوان کلیه افراد بالای ۱۸ سال جهت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر کلیه مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاههای سلامت، خانه های بهداشت و مرکز تجمیعی ۱۷ شهریور دهدشت تعدادی پایگاه سیار نیز در سطح شهر دهدشت به خصوص میدان مرکزی این شهر جهت تسهیل در دسترسی مردم به واکسیناسیون در نظر گرفته شد که در همین راستا انتظار می رود کلیه گروههای سنی بالای ۱۸ سال هر چه سریعتر جهت واکسینه کردن خود به این مراکز و پایگاهها مراجعه کنند.

دیدگاه های مردم

  1. واکسن برکت،آسترزانکا،اسپوتنیک،
    موجود نیست لطفاً رسیدگئ کنید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...