افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
انتقام خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی در کهگیلویه وبویراحمد
16 سپتامبر 2021 - 12:57

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید برای عمه خود کرده بود، خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ روح الله شهبازی‌پور در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت، فحاشی و تهدید او توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی واتساپ با ایجاد پروفایلی جعلی اقدام به تهدید، فحاشی و انتشار تصاویرخصوصی شاکیه نموده که این موضوع سبب هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت‎ برای شاکیه شده است.

سرهنگ شهبازی‌پور خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات بدست آمده متهم که پسر برادر شاکیه بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شده و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه‌ با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف و در ادامه گفت: با ايجاد حساب کاربری واتس‌آپ با شماره جعلی، اقدام به ارسال پيام‌هاي تهدیدآمیز و حاوی الفاظ رکیک برای شاکی کرده و برای وی ایجاد مزاحمت می‌کردم.

این مقام انتظامی هشدار داد: انتشار فیلم و تصاویر خصوصی دیگران، بدون رضایت آن‌ها‌، اغلب موجب هتک حرمت افراد شده است و این موضوع برابر قانون جرم است و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...