افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
اقدامات صندوق کارآفرینی برای ایجاد اشتغال در شهرستان‌های جنوبی کهگیلویه و بویراحمد
14 سپتامبر 2021 - 21:09

همایش توسعه کارآفرینی شهرستان‌های جنوبی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،همایش جنبش کارآفرینی جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه شهرستان‌های گرمسیری (باشت، گچساران، بهمئی، کهگیلویه، چرام،لنده ) برگزار شد.

 این همایش که با حضور کارشناسان ستادی صندوق استان و روسای صندوق شهرستان‌های گرمسیری برگزار شد  رئیس صندوق هر شهرستان در ۲۵ بند به معرفی شهرستان خود در حوزه استعدادها، پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها،کسب و کارهای فناورانه، محصولات خاص قابل تولید، حلقه‌های مفقوده چرخه تولید، مدل‌های حمایتی کسب و کارهای خرد و طرح‌‌های خاص در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و گیاهان دارویی، پشتیبانها، موسسات توانمند ساز اشتغالزا، محصولات تولید شده خاص، مشاغل خانگی خاص منطقه، نحوه توسعه فرهنگ کارآفرینی در منطقه، پرداختند .

کاظم حاجی‌پور مدیر صندوق کارآفرینی امید در همین خصوص گفت: این همایش در راستای ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان‌های نواحی جنوبی استان تحت عنوان گرمسیر استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه راهکارهای عملی در جهت ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خُرد برگزار شد.

وی اظهار کرد؛ این همایش جهت دستیابی به اهداف و رسالت‌های صندوق برگزار شده تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات و همچنین رفع چالش ها بتوانیم گامی موثر در اشتغال و اقتصاد منطقه محروم اما توانمند در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد برداریم.

حاجی‌پور عنوان کرد: در این همایش به دنبال معرفی استعدادها و ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان‌ها هستیم.

این مسئول با اشاره به طرح‌های استراتژیک گفت: عملکرد در حوزه روستاهای محصول محور، بدون بیکار و صندوق‌های خُرد محلی و معرفی روستاهای با ظرفیت خاص مانند روستای صنایع دستی سربسته گچساران هدفی است که دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم معرفی محصولات تولید شده خاص در هر شهرستان گفت: ارائه سبد کسب و کارهای خُرد، ارائه سبد مشاغل خرد و کوچک شهرستان‌ها، ارائه طرح‌های خاص در حوزه محیط زیست منابع طبیعی و گیاهان دارویی و معرفی مشاغل خانگی خاص مانند کشاورزی خانگی مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...