افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6218 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
تذکر شفاهی موحد در مجلس؛ضرورت جبران خسارات سیل طسوج با توجه به شرایط بحرانی مردم منطقه
14 سپتامبر 2021 - 13:18

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به وضعیت بحرانی سیل‌زدگان طسوج گفت: دولت مردمی و انقلابی باید با پیشنهاد مجموعه استان مشکلات مردم این منطقه را سامان دهند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 23 شهریورماه( مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: نزدیک به 40 روز از حادثه اسفبار سیل تسوج شهرستان چرام می‌گذرد، زندگی مردم کاملاً نابود شده، راه‌های ارتباطی قطع شده و هیچ امکانی برای مردم وجود ندارد، بر اساس بررسی که مسئولان مربوطه انجام دادند 700 میلیارد تومان خسارت پیش بینی شده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کوچکترین اقدامی برای کاهش آلام و رنج‌های مردم از سوی مسئولان انجام نشده، انتظار است دولت انقلابی، مردمی و اسلامی به فریاد این مردم محروم و مظلوم برسد و مشکلات زندگی آنها را به نحو حداقلی سامان دهد.

وی افزود: راه‌های ارتباطی در محدوده طسوج قطع شده و با ارزش‌ترین آثار میراث فرهنگی از بین رفته است. هر چه زودتر به پیشنهاد مجموعه استان در خصوص مردم محروم این منطقه باید مسائلشان سامان یابد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...