افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان(+تصاویر)
12 سپتامبر 2021 - 13:58

جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همراه شجاعی فر معاون توسعه ورزش با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همراه شجاعی فر معاون توسعه ورزش با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

جهانبخش ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های مسئولین استانی،از احداث هتل ورزش شهر یاسوج سخن و از کمبود اعتبار لازم برای تکمیل و افتتاح این پروژه بزرگ و مهم ورزشی خبر و بیان داشت :برای تکمیل این پروژه به 7میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از اختلاف این اداره کل با دستگاه اوقاف و امورخیریه استان در خصوص استایوم تختی و 15هزار نفری خبر و ادامه داد:با توجه به قرار داد منعقد شده با اداره کل اوقاف استان ،متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان توان پرداخت مالاجاره را ندارد و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد.بهروز جهانبخش از تحویل موقت استادیوم 15هزار نفری با توجه به وجود 102 نواقص در این پروژه خبر و اظهار داشت:با توجه به پیگیریهای متعدد و برگزاری جلسات با وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ،متاسفانه بدلیل وجود نواقص و اشکالات امکان برگزاری مسابقات ورزشی در این استادیوم وجود ندارد.

وی ازنبود اسپانسر و حامی مالی در ورزش استان ابراز گلایه کرد و حضور قهرمانان و ملی پوشانی همچون، علی پیروج ،سامان پاکباز که در پارالمپیک 2020 توکیو برای استان افتخار آفرینی کردندرا مایه مبهات و افتخار ورزش استان و کشور برشمرد و از حضور محمد رضا ضیایی بعنوان عضو تیم ملی دوومیدانی کشور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان خبر داد.

جهانبخش ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به نقش بانوان در ارتقای ورزش استان در کشور اشاره و از حضور بانوان ورزشکار استان در تیم های ملی دوومیدانی ،فوتبال و فوتسال ،هندبال ،هاکی ،ورزشهای رزمی ،کاراته خبر داد.حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج ضمن تشکر از تلاش های دستگاه ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی ،به نقش ورزش همگانی اشاره و گفت :ورزش جایگاه مهمی در سلامت جامعه دارد و باید در ارتقای سطح سلامت جامعه و احاد مردم تلاش کرد .

حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه با تاکید نقش جوانان در رشد ،توسعه وارتقای ورزش استان ،خواستار شناسایی نخبگان و استعداد های ورزش استان در مناطق شد و اظهار داشت :توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی و ارتقای ورزش قهرمانی و همگانی باید از اولویت دستگاه ورزش باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج خواستار فعالیت روزانه حداقل نیم ساعت کارکنان دستگاههای اجرایی استان شد و بیان داشت :فعالیت ورزشی باید در ادارات و دستگاههای اجرایی نهادینه شود.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه دراستان بر ایجاد ،راه اندازی و تشکیل تیم فوتبال درمرکز استا ن و شهر یاسوج تاکید و تصریح کرد:تمام مسئولین استانی ،استاندار ،نماینده گان مردم در مجلس شورای اسلامی باید تلاش و حمایت کنند تا دوباره شاهد حضور تیم فوتبال قوی در لیگ کشور باشیم .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...