افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
اعلام انصراف عضوشورای شهر قلعه رئیسی از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰شورا
17 مارس 2021 - 1:34
عضو فعلی شورای شهر قلعه رئیسی از شرکت‌ در ششمین دوره انتخابات شورای قلعه رئیسی انصراف داد.
پ
پ

 به گزارش عصر زاگرس ، سید حسن آرمند عضو شورای شهر دوره پنجم با ارسال پیامی اعلام کرد ؛ در انتخابات ششمین دوره شورای شهر قلعه رئیسی شرکت نمی کنم.
سید حسن آرمند در انتخابات دور پنجم شورای شهر قلعه رئیسی با بیشترین رأی نفر اول شد و در سال دوم دور پنجم با رأی اکثریت اعضا رئیس شورای شهر قلعه رئیسی شد.

آرمند در سال دوم به عنوان رئیس شورای در جهت عمران آبادانی شهر عملکرد بسیار موفقی در همه حوزه ها داشته و در طول یک‌سال به عنوان رئیس شورا، در کنار دیگر اعضای محترم، توانسته با مدیریت خوب گام‌های اساسی را برای خدمت بی‌منت به‌ اهالی نجیب و قدردان شهر بردارد و روال و روند خدمت‌رسانی به شهر با سرعت بیشتری ادامه یافت.

روابط عمومی پایگاه خبری عصر زاگرس بر خود واجب میداند از زحمات بی دریغ عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی و خبرنگار صدا و سیما جناب آقای سید حسن آرمند که بی تردید در این چند سال توانمندی و شایستگی خود را بیش از پیش نشان داده و با جان و دل به شهروندان خدمت نموده اند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...