افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6236 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج ناتمام ماند
07 سپتامبر 2021 - 11:32

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج بعد از گذشت ۳۳ روز با دعوت فرمانداری بویراحمد از ۵ عضو شورا برگزار شد که به دلیل ترک دو نفر جلسه ناتمام ماند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، مراسم تحلیف شورای شهرهای یاسوج، دهدشت و سی سخت 14 مردادماه به دلیل رد صلاحیت برخی از منتخبان شورای شهر برگزار نشد و امروز بعد از گذشت 33 روز با دعوت فرمانداری بویراحمد از 5 عضو تایید شده شورا قرار بر برگزاری این آئین بود که با ترک دو نفر از منتخبان این نشست نیز ناتمام ماند.

در این نشست که با حضور فرماندار بویراحمد در حال برگزاری بود با ترک جلسه توسط هدایت الله امیری و عطا الله دانشی دو عضو منتخب شورای شهر یاسوج، آئین تحلیف نیز به سرانجام نرسید.

فرماندار بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه هیئت عالی نظارت خواستار برگزاری آئین تحلیف با حضور 5 عضو شورا بوده است، گفت: هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر حضور و عدم حضور دو منتخب رد صلاحیت شده نداشسته‌ایم.

مجید احمدی با بیان اینکه تاخیر در مراسم تحلیف به نوعی تخلف بود و چندین بار تذکر داده شد و از طرفی مردم پیگر این موضوع بودند، افزود: این 5 عضو می‌توانند یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب کنند و تا زمان تعیین تکلیف نهایی دو عضو دیگر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

وی ادامه داد: نظر نهایی در زمینه تایید نهایی دو عضو منتخب شورای شهر یاسوج را باید هئیت عالی نظارت و وزرات کشور اعلام کنند و فرمانداری در این زمینه نقشی ندارد و برگزاری آئین تحلیف امروز قانونی و و ئنهادهای متولی اجازه داده‌اند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...