افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بازدید وزیر کشور از بندرشهید بهشتی چابهار
04 سپتامبر 2021 - 17:03
احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز از سفر به استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت ها، اسکله ها، تجهیزات و فرآیند تخلیه کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.
پ
پ


احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز از سفر به استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت ها، اسکله ها، تجهیزات و فرآیند تخلیه کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیرکشور از زیر ساختها،اسکله ها،تجهیزات و فرآیند تخلیه کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و در جریان گزارش اقدامات در دست اجرا و آتی از سوی مسئولان ذیربط قرار گرفت.
در این بازدید اقدمات انجام شده در زمینه زیرساخت ها ، اسکله ها و تامین تجهیزات استراتژیک بندری و اقدامات در دست‌ اجرا مانند پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی با توان نگهداری ۶۰۰ هزار تن کالای فله در سال از سوی مسئولین ذیربط برای دکتر وحیدی تشریح شد.
همچنین پروژه ۱۸ کیلومتر کریدور لجستیکی و ساماندهی پارک بهاران نیز که علاوه بر تسهیل تردد و کاهش ترافیک بار خروجی بندر موجب استانداردسازی و تردد ایمن برای کامیون ها و ماشین های سطح شهر می شود و بعلاوه حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار ( قریب به دو هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ ) از مسئولان بند گزارش شد.
گفتنی است برای استان سیستان و بلوچستان دو سند پیشران توسعه و محرومیت زدایی زیر نظر مستقیم وزارت کشور تهیه شده است که طبق این اسناد ، سند محرومین زدایی منطقه سیستان با ۱۱۰ عنوان تکلیف و سند محرومیت زدایی اضطراری منطقه بلوچستان با ۴۸۷ عنوان وظیفه تدوین و پس از تایید به ۲۴ دستگاه مسئول برای اجرا ابلاغ شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...