افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
اقدام فرهنگی هیئت آزادگان کهگیلویه/مسئولان به این مکان نگاه ویژه داشته باشند (+تصاویر)
03 سپتامبر 2021 - 14:28

هیئت آزادگان کهگیلویه در اقدامی فرهنگی و انقلابی باحضور در کمپ ترک اعتیاد افق سبز زندگی به اجرای برنامه و بررسی مشکلات این قشر آسیب دیده پرداختند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، اعضای هیئت آزادگان کهگیلویه ابتدا بصورت تک به تک پای دردل افراد نشستند و موضوعاتی که نیاز به همکاری بود را پیگیری و بررسی نمودند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر رضویان در چارچوب آسیب های اجتماعی به سخنرانی پرداخت سپس سینه زنی در این محفل پرشور برگزار شد.

اما شاید اسم کمپ و اعتیاد که شنیده می شود عده ای خود به خود از نام این دو واژه فراری باشند و کلمات نامناسبی را برای معتادان بکار ببرند ولی کافی است در این محفل حضور یابیم و پای درد دل این افراد بنشینیم تا در نوع نگاه خود چرخشی ۱۸۰ درجه ای داشته باشیم.

در بیرون از فضای فیزیکی شاید احساس خوشایندی به انسان ها دست نمی دهد ولی به محض ورود از پیام های انرژی بخش روی دیوار،احساس صمیمت افراد ،هم دلی و نوع رفتار خدمتگزاران و بیماران درگیر اعتیاد از نزدیک لمس می شود که این محفل یک محفل پر از انسان های خوب است که هر کدام به شکلی گرفتار اعتیاد شدند.

اینجا همه قشر انسان وجود دارد از سن نوجوانی تا میانسالی، مجرد و متاهل، شاغل و بیکار با عناوین مختلف مصرف مواد مخدر که شرایط درمان را سپری می کنند.
هرکدام به شکلی گرفتار اعتیاد شدند،افرادی داریم که قطع مصرف کردند و بهبود یافتند و ماه هاست منتظر نگاه خیران هستند که جهت هزینه کمک کنند تا بتوانند در جامعه زندگی کنند.


چند نفری از حضور در جامعه دل خوشی ندارند و منتظر هستند زمینه اشتغال شأن فراهم شود تا مجددا گرفتار این بیماری نشوند.

در دل های زیادی دارند یک نفر از سال های مصرف مواد می گوید و آسیب هایی که به جامعه و خانواده بصورت ناخواسته و در شرایط بیماری وارد کرده است پشیمان است.

دیگری ابراز پشیمانی می کند و بابت رفتار سال های خود احساس شرم می کند ولی از مسولان گلایه دارد که دربین مردم نیستند و جهت اشتغال افرادی که ترک کردند همکاری نمی‌کنند.

خدمتگزاران کمپ خدمت به افراد دارای اعتیاد را ضامن پاکی خود از مواد مخدر می دادند و اظهار دارند که این افراد بیمار هستند و بیماری آنها قابل درمان است به شرطی که آگاهی خانواده ها جهت همکاری بالا رود.

کاش مسولان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به این مکان سرکشی کنند تا این افراد را در زمینه های مختلف کمک کنند.

گفتنی است در این کمپ ها هیچ گونه دارو مصرف نمی شود و افراد در این دوره ۲۸ روزه و درصورت عدم بهبودی تمدید دوره حضور پیدا می کنند و تعدادی خدمتگزار به این بیماران خدمت رسانی میکنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...