افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
با حکم افروشته؛ یک بانو مسئول مرکز سلامت سوق شد(+تصاویر معارفه)
26 آگوست 2021 - 17:03

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز سلامت شهر سوق با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

پ
پ

به گزارش کیومرث دوستکام خبرنگار عصر زاگرس در سوق، با حضور خواجوی بخشدارسوق ، درخشان واحد هماهنگی، انصاری، حراست ، چمن،واحد بازرسی ،شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه ،درکیا مسئول اورژانس ۱۱۵سوق جلسه تکریم و معارفه غلامحسین جوانبخت و خانم رضیه افشنگی در محل بخشداری سوق برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا خواجوی بخشدارسوق ضمنخیرمقدم و تبریک هفته دولت و همچنین راجع به اهمیت و حساسیت مسئولیت مرکز سلامت سوق ،نکات بهداشتی و درمانی و معضلات بیماری کرونا و آمادگی جهت همکاری بخشداری با مرکز سلامت سوق کلیاتی را ایراد نمود.
در ادامه انصاری،درخشان و چمن هر کدام در ارتباط با رسته کاری و ارتباط و حمایت مرکز بهداشت شهرستان از مرکز سلامت سوق نکات کاربردی را مطرح نمودند.
در این جلسه آقای غلامحسین جوانبخت نیز از نتیجه عملکرد چهار سال گذشته در مورد شاخص های بهداشتی درمانی، تغییرات و افزایش نیروهای فنی،بهداشتی و درمانی ،خدماتی و همچنین اضافه شدن تجهیزات کاربردی در بهداشت ،درمان و آزمایشگاه ،که با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر نیروهای مردمی،سازمانی،خیرین سلامت و حمایت همه جانبه مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه ،نکاتی را ایراد نمودند.
سپس خانم رضیه افشنگی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و ریاست محترم شبکه و مرکز بهداشت به معرفی وسوابق خود پرداختند وبیان داشت با امید به خدا و تکیه برپتانسیل های فنی و علمی وهمکارانم درمرکز خدمات جامع سلامت سوق بتوانم خادم وخدمتگذارخوبی برای مردم شریف سوق باشم.

وی گفت: حال که مسئولین محترم اعتماد نموده واین مسئولیت را به بنده محول نمودند، دراولین گام دست دردست هم با تلاش و کوشش سعی خواهیم کرد که به نحو مطلوب ازاین بحران کرونا گذرکنیم، انشاءالله مردم شهرسوق هم مثل همیشه همکاری وپیشتیبانی لازم را بعمل آورند تا برنامه های دردست اقدامم با همکاری شما وهماهنگی با شورای اداری بخش و پشتوانه مرکزبهداشت شهرستان وهمکارانم درمرکز سلامت سوق جهت رفاه وآسایش شهروندان ودرقسمت بهداشت ودرمان با پزشکان وپرستاران انجام گیرد.
درپایان این جلسه ؛
لوح تقدیر وتشکر از غلامحسین جوانبخت و حکم مسئولیت مرکز سلامت سوق ازطرف لطف اله افروشته کوشک رئیس مرکزبهداشت شهرستان کهگیلویه توسط بخشدار به سرکار خانم افشنگی تقدیم شد؛

خبروگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...