گروه : پیام تبریک و تسلیت
ساعت : 9:22
شناسه : 44860
تاریخ : 10 آوریل 2024
مخبر «عید فطر» را به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت   خطاب به نخست وزیران و همتایانش در کشورهای اسلامی؛ مخبر «عید فطر» را به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت

 معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی عید سعید فطر را به دولت‌ها و ملت های مسلمان تبریک گفت.

 

به گزارش عصرزاگرس به نقل از ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در پیام‌هایی به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی نوشت: با کمال مسرت فرارسیدن عید سعید فطر، عید طاعت و بندگی و هنگامه پاداش مومنان را به جنابعالی و مردم مسلمان کشورتان تبریک می گویم.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امسال مسلمانان جهان در شرایطی به استقبال عید سعید فطر می‌روند که مردم غزه از همه لحاظ در وضعیتی بسیار بحرانی به سر می برند و همچنان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقتدر غزه توسط این رژیم غاصب هستیم.

مخبر در ادامه ابراز امیدواری کرد که به یمن و برکت این عید گرانقدر و با انسجام و تشریک مساعی مسئولین کشورهای اسلامی، شاهد تحکیم پیوندهای مودت و دوستی میان ملت ها و دولت های مسلمان، پایان یافتن کشتار مردم مظلوم و مقتدر غزه، سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سرافرازی مردم کشورتان را مسألت کرد.