افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
ضرب الاجل معاون اقتصادی استاندار برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸
09 آوریل 2024 - 15:48
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: بانک‌ها از امروز به مدت ۲ هفته فرصت دارند تسهیلات تبصره ۱۸ را پرداخت کنند.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ، عسکری در اولین جلسه کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه تسهیلات پرداختی تبصره ۱۸، هزار و ۳۷ میلیارد تومان است، افزود: با توجه به اینکه این پرداخت‌ها از اواخر پارسال شروع شد طبیعی بود که بخشی از بانک‌ها نتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند به همین دلیل ادامه آن در ابتدای امسال پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها هم در پرداخت تسهیلات در سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند، تاکید کرد: از امروز به مدت دو هفته بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد مطلوبی نداشتند مهلت دارند تا  این تسهیلات را پرداخت کنند و هیچ بانکی نباید عملکرد زیر ۵۰ درصد داشته باشد.
عسکری عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باید مانند استان های همجوار مسیر پرداخت تسهیلات را طی کند .
تسهیلات تبصره ۱۸ در واقع برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت می‌شود و متقاضیان آن هم طبق قانون، افراد، اشخاص، شرکت‌ها و حتی تعاونی‌ها نامیده شده است یعنی قانون دست هر کس را که می‌خواهد در این کشور تولید و اشتغال داشته باشد را برای دریافت وام بازگذاشته است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...