افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
پیام تسلیت مخبر در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه
02 آوریل 2024 - 22:35

معاون اول رئیس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، محمد مخبرمعاون اول رئیس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.
در پیام محمد مخبر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سلام و رحمت و رضوان خداوند بر شهدای اسلام از احد و صفین و دشت کربلا تا شهدای مقتدر و سرافراز دمشق و مدافع حرم.
حالا دیگر مثل روز روشن است صهیونیست های درمانده از مقابله با جبهه مقاومت و در اوج واماندگی دست به جنایتی بزنند که حتی اربابانشان هم برای ارتکابش تامل می کنند.
حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق خلاف عملکرد هر کشور مستقل و آبرومندی است؛ اما از رژیم جعلی صهیونیستی طبعا می توان انتظار چنین جنایتی را داشت؛ چرا که نه آبرویی در عرصه بین الملل دارد و نه با کودک کشی های ظالمانه خود عیار و اعتباری در میان ملت های جهان برایش باقی مانده است.
ما سوگوار و داغدار از دست دادن سرداران و مستشاران رشیدمان هستیم. بزرگ مردانی چون سردار زاهدی ، سردارحاج رحیمی و هم قطارانشان که در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه ؛ با موشک های جنگنده متجاوز صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و البته در پس تمام تلخی های این جنایت، مزد مجاهدت های سالیانشان در راه خدا را گرفتند.
اکنون شاهدیم کشورهای مستقل یک به یک این اقدام بزدلانه را محکوم می کنند و متحدان و چشم پوشان برجنایت های این رژیم تبهکار سکوت اختیار کرده اند.
این جنایت و تعرض به سفارت جمهوری اسلامی پاسخی عبرت آموز در پی خواهد داشت و عوامل جنایتکار آن بنا به تاکید فرمانده معظم کل قوا، پشیمان خواهند شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت بزرگِ انقلابی ایران اسلامی، برای روح متعالی این شهیدان گرانقدر رضوان الهی و علو درجات و برای خانواده و بازماندگان آن عزیزان ، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کند.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...