افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
شمارش معکوس برای بهره برداری از پل روستای سمه و پایپر دیشموک
24 مارس 2024 - 0:12
ساکنان روستاهای ۴۰ خانواری رود سمه و پایپَر دیشموک که از نبود پل ارتباطی برروی این رودخانه رنج می کشیدند به زودی صاحب پل استاندارد می شوند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  بخشدار دیشموک گفت: ساکنان روستاهای ۴۰ خانواری رود سمه و پایپَر دیشموک سالها بود که از نبود پل ارتباطی برروی این رودخانه رنج می کشیدند اما کار ساخت پل از سال ۱۰۴۱ آغاز و هم اینک شمارش معکوس برای افتتاح این طرح آغاز شده است.

علی رضا نوروزی افزود: ساخت پل بر روی رودخانه سمه در مراحل پایانی است و این خدمت دولت تا همیشه برای مردم این منطقه ماندگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای ساخت این پل حدود ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این سال ها راه ارتباطی مردم این روستاها حداقل در پنج ماه از سال بسته می شد و بیشتر دانش آموزان این روستاها مجبور به ترک تحصیل می شدند.

بخشدار دیشموک گفت: پلی بر روی این رودخانه نبود و مردم این روستاها در زمستان ها مجبور می شدند از رودخانه عبور کنند به طوری که طبق گفته اهالی روستا تاکنون هفت نفر را آب برده است.

بخش دیشموک یکی از محروم ترین بخش های کهگیلویه وبویراحمد دارای یک شهر و ۹۰ روستا با جمعیتی حدود ۲۳ هزارنفر در ۹۰ کیلومتری دهدشت مرکزشهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه واقع شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...