گروه : اخبار
ساعت : 11:16
شناسه : 42491
تاریخ : 24 ژانویه 2024
ورزش در میان معلولان و جانبازان فراگیر شود

ورزش در میان معلولان و جانبازان فراگیر شود مشاوراستاندار در امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمدبر لزوم فراگیر و گسترده کردن ورزش در میان معلولان و جانبازان تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی برای افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول در استان وجود دارد. محمد مشکینی در نشست هم اندیشی هماهنگی فعالیتهای ورزشی و اردویی […]

ورزش در میان معلولان و جانبازان فراگیر شود

مشاوراستاندار در امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمدبر لزوم فراگیر و گسترده کردن ورزش در میان معلولان و جانبازان تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی برای افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول در استان وجود دارد.

محمد مشکینی در نشست هم اندیشی هماهنگی فعالیتهای ورزشی و اردویی جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: ارتقا و فراگیری ورزش معلولان و جانبازان در همه سطوح ضروری است.

وی توجه ویژه به بخش ورزش در میان اقشار دارای معلولیت را حایز اهمیت برشمرد و افزود: عزیزان معلول و جانباز به سبب شرایط خاص فیزیکی باید به امر ورزش اهتمام ویژه داشته باشند تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی با بیان اینکه پیگیری حفظ سلامت ایثارگر از اولویت ها است، اظهار داشت: یکی از استراتژی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، توسعه ورزش در راستای سلامت و پیشگیری از بیماری ایثارگران است.مشکینی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: حضور در جمع جانبازان و ایثارگران باعث خوشحالی و افتخار است، امروز بر خود واجب دانستم تا در بین جانبازان ورزشکار که با سبک زندگی خاص و باوجود مشکلات ناشی از جانبازی ورزش می‌کنند حضور داشته باشم، شما با غلبه بر مشکلات جسمی ناشی از جانبازی با نشاط در میادین ورزشی حاضر می‌شوید و این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بسیاری از نام شهدا و رشادت‌های آنها هنوز به درستی به نسل جوان منتقل نشده است و باید با برگزاری یادواره‌ها و برپایی اردوهای مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان ترویج داد.