افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
توزیع 5 هزار پرس غذا در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
22 آگوست 2021 - 2:20

سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: پنج هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع گردید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای دویست برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان ، برپایی شش کاروان و دسته عزاداری و حضور بیست مبلغ از دیگر برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات صورت گرفته در استان توسط بقاع متبرکه به این صورت اعلام کرد: آماده سازی فضاهای روباز و جایگاه در بقاع متبرکه

  • اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذن عزا در شب اول محرم
  • برگزاری مراسمات عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه ها و فاصله اجتماعی
  • برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی
  • برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابانهای اطراف
  • اجرای برنامه چهار پایه خوانی در تاسوعا و عاشورا حسینی
  • راه اندازی کاروان های عزا در مناطق مسکونی و خیابانها و برگزاری روضه های خانگی.

عباس نصیرالاسلامی در پایان از فعالیت های هیأت امنا و مرکز افق بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و اصحاب رسانه و قلم استان در تبلیغ هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های صورت گرفته در طول این دهه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...