افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
پیام نماینده مردم  بهبهان و آغاجاری به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی 
30 دسامبر 2023 - 11:03

محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

«بسمه تعالی»

 

مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بی تردید روز نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق امت با ولایت، برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار خواهد ماند. حماسه نهم دی ماه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای قاطع اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دین را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

بدون شک روز نهم دی ماه روزی است که مردم فهیم ایران اسلامی نشان دادند دشمنان واقعی خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هیچگاه فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که این جمله امام خمینی (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه یک هزار و سیصد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” همچون سایر اشخاص ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) متعهد خواهیم بود، تا با بصیرت در جهت اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و حرکت نمائیم.

 

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...