افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
بازداشت دندانپزشک  قلابی  در حال انجام معاینه در کهگیلویه و بویراحمد
20 دسامبر 2023 - 15:29
دندان پزشک قلابی با همکاری دادستانی، کلانتری ۱۱ و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمان ارتکاب جرم در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دستگیر شد.
پ
پ

واحد دندانپزشکی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  که زمان دستگری همراه خبر نگاران حضور داشت گفت: این پزشک در دیوار با این عنوان که دندانپزشک سیار هستم و کامپوزیت در خانه انجام می‌دهم با کمترین قیمت آگهی داده بود.

واحد دندانپزشکی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: طبق این آگهی با فرد مورد نظر جهت انجام کامپوزیت در منزل قرار گذاشته شد و با هماهنگی حراست دانشگاه علوم پزشکی و دادستان و نیروی انتظامی فرد مورد نظر حین انجام کار بازداشت شد و وسایل وی توقیف و شخص خاطی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

این پزشک در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این پدیده در همه استانها به یک روال عادی تبدیل شده است گفت: بیکار هستم و هزینهای زندگی خود را از این راه بدست می آورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا حاظر هستی که فرزند خود را به دست این پزشکان رمان کنید افزود: هیچ وقت حاظر نیست.

در ادامه سووال خبرنگار از این پزشک که آیا وسیله های دندانپزشکی بهداشتی و استاندارد هستند نیز بیان کرد: تنها با آب و الکل ضد عفونی میکنم.

، در ادامه بازرسی در یکی از اتاق های منزل مسکونی که پزشک قلابی دستگیر شده بود اقلام از جمله تخت، تزریق بوتاکس و یگر وسایل زیبایی نیز مشاهده شد.

با پیگیری خبرنگار ، این محل فاقد هر نوع مجوز بوده، که خدمات دندانپزشکی و زیبایی عرضه می کرد و نیاز است شهروندان باتوجه به غیربهداشتی بودن از هرگونه تقضا در این مورد به جد خوداری کنند.

می طلبد شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز مجاز و دارای مجوز و صلاحیت قانونی مراجعه کنند و نیاز است مسئولان شبکه بهداشت ودرمان استان با توجه به افزایش مراکز و مطب هایغیر مجاز برخورد قانونی لازم را داشته باشند.

نیاز است مراکز مجاز و دارای پروانه طبابت مجوز خود را در معرض دید عموم نصب کرده تا همگان بتوانند آن را رویت کنند.

واحد دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه با اشاره به اینکه این افراد خطرات زیادی برای سلامتی جامعه دارند و از عوامل شیوع هپاتیت و ایدز و بیماری‌های دیگر می‌باشند و از وسایل غیر استریل استفاده می‌کنند آگاهی جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

حفظ سلامت و امنیت مردم جزو وظیفه‌های ذاتی شبکه بهداشت و درمان است و در این گونه موارد بدون اغماض با متخلفان برخورد شود.

واحد دندانپزشکی معاونت درمان ضمن اعزام تصریح کرد: از عموم شهروندان میخواهیم جهت درمان و دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واحد دندانپزشکی معاونت درمان از زحمات تلاش‌ها و پیگیری‌های کلانتری ۱۱  بازار و دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان قدردانی به عمل آورد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...