گروه : کهگیلویه و بویراحمد » ورزش
ساعت : 0:04
شناسه : 41273
تاریخ : 17 دسامبر 2023
با برگزاری کلاس ارتقا داوری درجه ۳ فوتبال در دهدشت ۲۰ نفر به جرگه داوران رسمی کشور پیوستند (+تصاویر) با برگزاری کلاس ارتقا داوری درجه ۳ فوتبال در دهدشت ۲۰ نفر به جرگه داوران رسمی کشور پیوستند (+تصاویر) کلاس داوری درجه ۳ فوتبال به همت هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه با مدرسی رسول استازاده از استان بوشهر بصوت کاملا رایگان در دهدشت برگزار گردید.

به گزارش عصر زاگرس،کلاس داوری درجه ۳ فوتبال به همت هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه با مدرسی رسول استازاده از استان بوشهر به مدت ۴ روز با حضور ۲۰ شرکت کننده و بصوت کاملا رایگان در دهدشت برگزار گردید.

درمراسم اختتامیه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، اردشیری نایب رئیس هیات فوتبال استان، جمعی از پیشکسوتان فوتبال و داوری شهرستان ، کاظمی مدیرعامل و میلاد میداودی مربی باشگاه اتحاد کهگیلویه برگزار گردید.

اندیک سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در مراسم اختتامیه این کلاس اظهار داشت: آموزش نیاز اساسی و حیاتی هر سازمانی می باشد و رشد و توسعه بدون آموزش شکل نخواهد گرفت و نیاز است که همه هیات ورزشی در تقویم ورزشی خود کلاس های مربیگری و داوری را ثبت و عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره با یادگیری اصول و قواعد داوری به رشد و توسعه فوتبال شهرستان کمک شایانی خواهند کرد و افزود که فوتبال شهرستان کهگیلویه دارای ظرفیت بالایی می باشد و این ظرفیت به رشد و ترقی شما در داوری و حضور در لیگ های برتر کشور کمک خواهد کرد.

همچنین سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه به داوران حاضر در کلاس یادآور شد که در کنار یادگیری اصول و قواعد حرفه ای داوری اخلاق مداری و روح جوانمردی را به ورزش تزریق کنید.

دلباز رئیس هیات فوتبال شهرستان کهگلیویه هدف از برگزاری این کلاس را افزایش دانش فنی داوران و ارتقا علمی و عملی بیشتر داوران عنوان کرد.

در پایان این اختتامیه از مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان، دفتر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان شهرستان، باشگاه فراز بام خائیز، اداره برق شهرستان، پیشکسوتان فوتبال و داوری شهرستان ، کشاورز مدیر عامل باشگاه سپاهان دهدشت، مدیرعامل و مربی باشگاه اتحاد کهگیلویه، هیات فوتبال استان و شهرستان، مدرس کلاس، کمیته داوران جهت همکاری در برگزاری کلاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام