افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
همه خود را ملزم به تامین نیازهای جوانان بدانیم
15 دسامبر 2023 - 13:51
استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:همه باید برای تامین نیاز واقعی جوانان یعنی مسکن، ازدواج و اشتغال برنامه داشته و خود را ملزم به این خواسته ها بدانیم.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز پنج شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه فرصتی فراهم کنیم تا جوانان پای کار بیایند، افزود: زمینه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان فراهم شود و راه و شهرسازی آماری از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به زوج‌های جوان ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار راه و شهرسازی مبنی بر ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۴۰۰ زوجی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کردند، گفت: اعلام شده که از این تعداد یک هزار و ۴۶۰ زوج شرایط کامل برای نهضت ملی مسکن را دارند که آمار پایینی است.
احمدزاده عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی در جلسه آینده آمار جامعی از مسکن جوانان ارائه دهد که برای چه تعداد افراد با مشکل زمین مواجه هستیم یا چه تعداد آورده پایینی دارند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه آمار مسکن جوانان قابل قبول نیست،  اضافه کرد: باید تلاش کنیم موضوع مسکن جوانان حل شود در این خصوص به ازدواج و فرزندآوری کمک کرده ایم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار تسریع و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات ازدواج شد و گفت: طبق اعلام اداره ورزش و جوانان از مجموع ۱۰ هزار نفر متقاضی وام ازدواج، تسهیلات به ۶۰ درصد متقاضیان پرداخت شده است.
احمدزاده به تسهیل گری روند تسهیلات از سوی سیستم بانکی تاکید کرد و ادامه داد: از آنجا که موضوع جوانان مهم و حائز اهمیت است هر دستگاهی که عضو این جلسه است برنامه مدون و مشخصی در حوزه جوانان ارائه دهد که در این زمینه چه اقدامی انجام داده و چه برنامه ای برای انجام دارد.
وی بر اجرایی و عملیاتی شدن همه جلسات به خصوص در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: جلسات تنها به گفت‌وگو نباشد و باید اجرایی و عملیاتی کار انجام شود تا بخشی از دغدغه‌های جوانان رفع شود.

استاندار خاطرنشان کرد در جلسات گفت‌ وگویی احساس می‌شود که مشکل آنچنانی در استان وجود ندارد اما وقتی عملیاتی حضور پیدا می‌کنیم مشکلات زیاد است و هنوز باید کار در استان انجام شود و برای هر کاری هم طرح و برنامه نیاز است.
احمدزاده بیان کرد نه اینکه در استان کار انجام نشده باشد بلکه کارهای خوبی صورت گرفته است اما برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها از استان نیازمند کار میدانی و تلاش بیشتری هستیم‌.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...