افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بازدید میدانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از چند روستا
09 دسامبر 2023 - 16:18
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعدادی روستای مناطق محروم شهرستان مارگون بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. 
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه در بازدید از روستاهای دواب، دلی رچ و سرکورکی شهرستان مارگون در بدو ورود به این روستا به مقام شامخ شهدای این روستاها ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در جمع مردم روستای دوآب گفت: عمده مشکلات مردم روستا آب آشامیدنی است و این روستای ۶۵ خانواری با تنش آب مواجه است که آبفا به این موضوع ورود کرده و این مشکل را حل و فصل کند.
وی با اشاره به اینکه مردم در همه مناطق این استان پیرو ولایت هستند، گفت: فارغ از نگاه ها و تفکرات اصلاح طلب و اصولگرا باید به همه مردم خدمات ارائه شود که در دولت سیزدهم کارهای زیرساختی در همه روستاها در دست انجام است.
احمدزاده بیان کرد: مردم در روستاهای شهید طیب، جلاله، بید انجیر و یکی دو روستای دیگر استان برای عبور از رودخانه با مشکل مواجه بودند و به وسیله گرگر از رودخانه استفاده می کردند که تلفات جانی و صدماتی به مردم وارد می شد که اعتبار اختصاص دادیم و در این مناطق کار در حال انجام است.
وی عنوان کرد: کارهایی شروع شده تا استان کهگیلویه وبویراحمد را در دولت سیزدهم از محرومیت خارج کنیم. 

احمدزاده در جمع مردم روستای دلی رچ گفت: جاده این روستا هفت کیلومتر است که پنج کیلومتر آن کار شده است و دو کیلومتر دیگر مانده که به دلیل کمبود اعتبار کار متوقف شده است که اعتبار مورد نیاز برای اتمام این دو کیلومتر را تامین خواهیم کرد تا مردم در زمستان امسال با مشکلی مواجه نشوند.
وی با اشاره به اینکه این روستا برای شبکه گاز رسانی مراحل پایانی خود را طی می کند، گفت به زوی کار علمک‌ گذاری روستا انجام می شود و گاز به خانه های مردم برده می شود که از مردم انتظار داریم برای خدمات دهی با دولت همکاری کنند و اجازه ندهند معارضات خدمات دهی را متوقف کنند.
استاندار در خصوص مشکل کانال های آب های سطحی این روستا بیان کرد: مردم در حوزه کشاورزی مطالباتی داشتند که از جهاد کشاورزی خواستیم خواسته های مردم جهت پیگیری در دستور کار قرار گیرد.
احمدزاده در بازدید از مدرسه روستای دره بید دلی رچ با اشاره به مشکل گرمایشی این مدرسه از مدیرکل نوسازی خواست این موضوع را به سرعت حل و فصل کند.
وی از روستای سرکورکی که مشکل طرح هادی داشت نیز بازدید کرد و از مدیرکل بنیاد مسکن خواست که  طرح های این روستا را در اولویت قرار دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بهسازی مسجد این روستا تاکید کرد و گفت: مبلغ قابل توجهی برای بهسازی روستا اختصاص داده می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...