افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
جنجال در دانشگاه فرهنگیان یاسوج
06 دسامبر 2023 - 23:59
به مناسبت بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو و با دعوت بسیج دانشجویی ، قرار بود که امروز و از ساعت ۱۰ صبح نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان حضور یافته و به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.
پ
پ

به گزارش عصـرزاگرس، مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس با تاخیر حدود یک ساعته به این جلسه آمد که دانشجویان در اعتراض به این تاخیر سالن را ترک کرده و این جلسه لغو شد.

روشنفکر که عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان نیز می باشد در جمع چند دانشجو باقی مانده به صورت غیررسمی و ایستاده که احتمالا از تشکل میزبان این جلسه بودند حضور یافت و پس از گفتگویی کوتاه این دانشگاه را ترک کرد.

روشنفکر که گویا با تاخیر حضور یافتن در جلسات برایش عادی شده است، و لغو جلسه نیز وی را عصبانی کرده بود گویا با نیروهای حراست و رئیس این دانشگاه نیز درگیری لفظی نیز داشته است.

این دومین بار است که حضور نماینده بویراحمد در دانشگاه با حواشی زیاد همراه است. سال گذشته که روشنفکر در دانشگاه آزاد یاسوج برای پاسخگویی به دانشجویان حضور یافته بود، برخی از همراهان وی یکی از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که بازتابهای زیادی در فضای رسانه ای استان داشت.

روز گذشته نیز محمد بهرامی یکی از کاندیداهای شاخص حوزه بویراحمد در جمع دانشجویان دانشگاه دولتی یاسوج به طعنه به یکی از دانشجویان گفته بود که مسئولان از حضور در جمع دانشجویان واهمه دارند که مشخصا منظور وی مهدی روشنفکر نماینده کنونی بویراحمد بود.

این رسانه آماده انتشار توضیحات دفتر نماینده، دانشگاه فرهنگیان و تشکل بسیج دانشجویی می باشد.افتونیوز

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...