گروه : پیام تبریک و تسلیت
ساعت : 8:26
شناسه : 40157
تاریخ : 20 نوامبر 2023
پیام تبریک مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم ملی ناشنوایان کشور با حضور بازیکن هم استانی پیام تبریک مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم ملی ناشنوایان کشور با حضور بازیکن هم استانی

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان کشور در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ با حضور بازیکن هم استانی را تبریک گفت.

 

به گزارش عصرزاگرس، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان کشور در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ با حضور بازیکن هم استانی را تبریک گفت.
تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان در فینال پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در سائوپائولو برزیل با غلبه بر سوئد، عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص داد.
«اسماعیل دژه» بازیکن هم استانی که در سازمان تأمین‌اجتماعی شعبه دهدشت اشتغال به کار دارد، یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی فوتسال کشورمان بود که یکی از گل های ایران را در ضربات پنالتی به ثمر رساند.
در پیام رسول چراغ سحر، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، آمده است: کسب عنوان قهرمانی جهان را که با شایستگی تمام در برزیل رقم خورد، به ملی‌پوشان فوتسال ناشنوایان، کادر فنی، فدراسیون ورزش ناشنوایان ، مردم ورزش‌دوست، هم استانی های عزیز و به ویژه همکارمان جناب آقای اسماعیل دژه و خانواده ایشان تبریک می‌گویم.
بدون شک، این افتخارآفرینی که دستاورد تلاش های شبانه روزی و همدلی بازیکنان ناشنوای کشورمان بود، باعث شادی و دلگرمی مردم ایران و هم استانی های عزیز شد و امیدواریم این پیروزی ها و موفقیت های شادی آفرین هم چنان در عرصه ورزش قهرمانی کشور تداوم داشته باشد.