افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون باحضور معاون عمرانی استاندار/تصاویر
19 نوامبر 2023 - 15:39
باحضور معاون عمرانی استاندار آیین افتتاحیه فاز دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا یکشنبه در آیین افتتاحیه فاز دوم پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون گفت: به مشکلات مارگون آگاه هستیم و همه تلاش مجموعه استانداری رفع این مشکلات است اما فرصت دهید تا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مارگون شهرستان محروم استان است، افزود: اگر بتوانیم بنیاد علوی را در مارگون مستقر کنیم طی چهار پنج سال رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در این منطقه هزینه خواهد شد و وعده‌هایی که در حوزه تعمیر و تحول در زیرساخت دادیم عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی معابر مارگون کار خوبی است اما حق مارگون بیش تر از این‌ها است و در حوزه راه، گاز، برق، کشاورزی، مدارس، خانه های بهداشت نیازمند تحول است‌.

وی بیان کرد: در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد همراه وزیر کشور بودیم که ۵۰ میلیارد برای شهرداری مارگون و ۱۰۰ میلیارد تومان برای آب، راه روستایی اختصاصی داده شد که در حال تخصیص است و در صورتی که اختصاص داده شود مارکون از این شرایط نشان می‌یابد.

وی بر حمایت از شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مارگون در صورت داشتن تعامل تاکید کرد و گفت: با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ۱۶ پروژه برای رفع محرومیت از زیلایی و سیلاب و کلوار با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که ۲۰ میلیارد این هزینه توسط استانداری و ۲۰ میلیارد توسط بنیاد برکت تامین می شود .

وی با اشاره به تقاضاها برای ساخت بیمارستان در شهرستان مارگون گفت: ساخت بیمارستان را که موجب گردش مالی و اقتصادی و تحول در این شهرستان می‌شود را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است پروژه افتتاح فاز دوم بهسازی معابر مارگون با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...