افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
توسعه مدیریت دانش در دولت اولویت دارد
11 نوامبر 2023 - 8:23
معاون توسعه و پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نخستین پودمان آموزشی مدیریت آموزشی از سوی وزارت کشور دولت سیزدهم در این استان را مهم دانست و گفت: توسعه این رویکرد جدید مدیریت دانش ، نیازمند گسترش در همه حوزه هاست.
پ
پ

مراد علی پیوند در آیین اختتامیه نخستین پودمان آموزشی مدیریت دانش اظهار داشت: وزارت کشور با برگزاری این رویداد ،گامی مهم در جهت توسعه مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی برداشته است و توسعه این رویکرد به ارتقا سازمان مدیریتی کشور کمک می کند.

وی توجه به حوزه دانش در نظام تصمیم گیری را مهم دانست و بیان کرد: مدیریت دانش می‌تواند به بهبود عملکرد سازمان‌های دولتی در زمینه‌های مختلف مانند ارائه خدمات به مردم، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهبود تصمیم‌گیری کمک کند.

پیوند بر توجه بیشتر دانشگاه ها به حوزه مدیریت دانش تاکید کرد و گفت: مدیریت دانش می‌تواند کارایی سازمان ها در حوزه های مختلف را ارتقا دهد.به سازمان‌ها کمک کند تا کارآمدتر عمل کنند، تصمیمات بهتری بگیرند و به اهداف خود سریع‌تر و آسان‌تر برسند.

دبیر کمیته اجرایی پروژه مدیریت دانش وزارت کشور نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر کشور مدیریت دانش را درک می‌کند و اهمیت آن را می‌داند و پروژه مدیریت دانش وزارت کشور را به صورت جدی دنبال می کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...