افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
از رهبر انقلاب به خاطر اعتمادی که داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم
02 نوامبر 2023 - 19:03
معاون اول رییس جمهور:

معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت:در طول این ۱۶ سالی که توفیق داشتیم در ستاد اجرایی خدمت کنیم. صمیمانه از محضر رهبر انقلاب اسلام ممنون هستیم از اینکه اعتماد کردند.

پ
پ

 

معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت:در طول این ۱۶ سالی که توفیق داشتیم در ستاد اجرایی خدمت کنیم. صمیمانه از محضر رهبر انقلاب اسلام ممنون هستیم از اینکه اعتماد کردند.

 

به گزارش عصرزاگرس وبه نقل از مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: در طول این ۱۶ سالی که به طور مستقیم و غیر مستقیم توفیق داشتیم در ستاد اجرایی خدمت کنیم. تقریباً اسفند ماه هر سال گزارشی را خدمت مقام معظم رهبری می‌دادیم و ایشان راهنمایی‌ها و تذکراتی را و یک خط سیرهایی را می‌فرمودند که که واقعاً مسیر ما را تا سال بعد ترسیم می‌کرد.

وی افزود: اتفاقاتی مثبتی که در ستاد اجرایی افتاد همه با تذکراتی بود که مقام معظم رهبری ارائه کردند. بنابراین صمیمانه از محضر ایشان ممنون هستیم از اینکه اعتماد کردند و کمک کردند و پشتیبانی کرده‌اند

مخبر اظهار داشت: یادم نمی‌آید که در این ۱۶ سال حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی یک بار درخواست ما را اجابت نکنند. یعنی در تمام این مدت و در هر وضعیتی از ایشان درخواستی داشتیم با محبت و با دلگرمی می‌پذیرفتند و صحبت‌هایی هم که داشتند واقعا برای کل سیستم یک صحبت دلگرم کننده‌ای بود. حاج آقای حجازی تمام بار مشکلات ما را بر دوش می‌کشیدند و برای ایشان زحمات زیادی داشتیم. همه معاونین دفتر مقام معظم رهبری با ستاد اجرایی همکاری خوبی داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی گفت: سران قوا و مخصوصاً دستگاه قضایی مرحوم آیت الله شاهرودی ،آیت الله لاریجانی و آیت الله رئیسی و هم اکنون آقای محسنی ارژه‌ای با تمام توان پشتیبانی کردند. و این راهی که تا هم اکنون به پیش رفتیم راهی دشوار بوده است. همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم.می‌توان گفت که هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان امام بدون هیچ مضایقه‌ای از کارهای ستاد پشتیبانی کردند.

مخبر ادامه داد: سرمایه ستاد دو چیز است در بخش اقتصادی عمده فعالیت‌ها مشارکت با مردم است که باعث افتخار ستاد اجرایی است. از چند سال پیش ستاد اجرایی کار اقتصادی نداشته است و آنها را به مناطق محروم انتقال دادیم. وقتی یک بنگاه اقتصادی به مناطق محروم می‌رفت اتفاقات مثبتی می‌افتاد.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...