افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6219 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
ِسردار خرمدل؛آماده هر نوع همکاری با مخابرات کهگیلویه وبویراحمد هستیم /کارنامه سپاه فتح استان مشحون از خدمات ماندگار
30 اکتبر 2023 - 11:09

نشست صمیمی مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد و سردار حمید خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان برگزارگردید.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس  وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ،مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر وتشکر دعوت به حضور گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جمله ای تاریخی در وصف سپاه فرموند«سپاه سنگر مستحکم انقلاب است”وسپاه علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش آفرین و تأثیرگذار است که این اقدامات باید ادامه یابند و به اطلاع مردم و افکار عمومی نیز رسانده شوند والحمدالله در تمامی عرصه ها سپاه فتح استان در کهگیلویه وبویراحمد خوش درخشید.

مهندس خداداد خالق پناه گفت ؛ زیر بنای توسعه، فرهنگ است وسردار خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان جهت بهره گیری از پناسیل بزرگان و ریش سپیدان در تصمیم گیری های محلی و مسائل قومی وقبیله ای در روزهای نخست حضور در استان اقدام به برگزاری همایش معتمدین ، ریش سپیدان ونخبگان استانی نمود و این نشست رامی توان نمونه عینی عملکردیک فرمانده مردمی دانست.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به نقش بی بدیل سپاه فتح در زلزله سی سخت اشاره کرد وگفت ، اقدامات بی نظیر سپاه فتح با فرماندهی سردار خرم دل در زلزله سی سخت در اذهان مردم این استان نقش بست ،چرا که همه دیدند سپاه فتح استان در بحث تخلیه،آوار برداری ، بهداشت وساخت وساز پیش قدم بود و عملکرد سپاه به عنوان یکوالگو در حوادث مشابه مطرح گردید.

وی در ادامه به اجرای نهضت محرومیت زدایی اشاره کرد وگفت ، در روستاهای محروم و دور افتاده و جاهایی که عملا امکان آبرسانی با مشکلات وهزینه های بالایی ممکن نبود، بسیج سازندگی سپاه فتح استان،غیر ممکن ها را ممکن نبود و این اقدامات در تاریخ توسعه ی استان بی نظیر است.

مهندس خداداد خالق پناه به اقدامات بی نظیر سپاه فتح در روزهای سخت کرونایی اشاره کرد وگفت برگزاری کمیسیون عالی پزشکی در استان جهت بررسی پرونده های پزشکی بسیجیان ورزمندگان استان از عملکرد ماندگار فرماندهی سپاه فتح در استان می باشد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛ من سرباز نظامم وان شاءالله این مهم در عمل در حوزه ی ارتباطات ومخابرات با همت وبهره گیری از پناسیل همکاران متخصص ،فنی یکدل وبی ادعای منطقه به اثبات خواهدرسید و به صورت دوره ای گزارش عملکرد جهت استفاده از نظرات علمی وتخصصی سردار فرماندهی سپاه فتح استان به استحضار خواهد رسید.

در ادامه این نشست صمیمی سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه بویراحمد ضمن تبریک انتخاب شایسته مهندس خداداد خالق بنا گفت ؛ شرکت‌هایی مثل مخابرات، برق و گاز تخصصی هستند و مدیران این مجموعه نیز می‌بایست تخصصی و فنی باشند والحمدلله رزومه مهندس خالق پناه نشان از تخصصی و فنی بودن هست و این انتصاب در استان رابه فال نیک می‌گیریم.

سردار خرمدل در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توسعه و نارسایی های موجود اشاره کرد گفت؛ در توسعه این استان همه سهیم هستند و هر شخص باید متناسب با جایگاه و شرح وظایف سازمانی خود نقش آفرینی کنند .

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه به پایش تصویری اشاره کرد وگفت :یکی از معضلات اصلی این استان پایش تصویری است و شهرداران استان باید به ضرورت این مهم پی برده باشند وقطعا مخابرات آمادگی لازم جهت همکاری با شهرداری های استان را دارد.

سردار خرمدل در بخش پایانی صحبت های خود به اعلام آمادگی سپاه فتح استان اشاره کرد و گفت :سپاه فتح حامی مخابرات هست و و هر جایی که احساس شود نیاز به کمک هست این آمادگی صد درصدی وجود دارد و انشالله سرپرست مخابرات منطقه با همکاری کارکنان با قدرت و قاطعیت وتکیه بر تخصص وتعهد سازمانی خود در توسعه زیرساختی استان تلاش شود وتلاشی که برای خشنودی خالق باشد قطعا با رضایت مردم همراه خواهد بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...