افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
26 جولای 2021 - 2:30
محمدطلا مظلومی در جلسه با اعضای شورای شهر منتخب منصوریه اظهار کرد: باید تمام اعضای شورا یک دست و متحد برای توسعه و پیشرفت منصوریه تلاش کنند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، با حضورمحمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، منتخبین شورای شهر منصوریه و جمعی از کشاورزان به منظور بررسی مشکلات شهر منصوریه جلسه ای برگزار شد.

محمدطلا مظلومی در جلسه با اعضای شورای شهر منتخب منصوریه اظهار کرد: باید تمام اعضای شورا یک دست و متحد برای توسعه و پیشرفت منصوریه تلاش کنند.

وی افزود: شهر منصوریه دچار محرومیت ها و کمبود های زیادی است و این امر نیازمند عزم جهادی شورا را می طلبد که با تمام تلاش این مشکلات را حل کنید.

مظلومی بیان کرد: شهر منصوریه در بحث فضاهای فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، تفریحی دچار کمبود های است که اینجانب جهت رفع این کمبود ها با تمام توان در کنار اعضای شورا تلاش خواهیم کرد.

نماینده بهبهان و آغاجاری تصریح کرد: عمده مشکلات مردم شهر منصوریه حل مشکل یک دانگ اوقاف می باشد که با مصوبه سفر آقای دکتر قالیباف و پیگیری صورت گرفته با
مسئولین امر و همکاری معتمدین و اعضای شورای شهر منصوریه بزودی حل می شود.

مظلومی در ادامه با جمعی از کشاورزان منصوریه افزود: موضوعاتی از سوی کشاورزان عزیز شهر منصوریه مطرح شد که لازم است پیگیری در سطح استان و وزارت خانه متبوع انجام شود اما بعضا مشکلات سطحی بودند که در نشست و همراهی فرماندار و مدیر جهادکشاورزی شهرستان دستورات و پیگیری لازم انجام گرفت.

وی افزود: بحث دامنه سبز نیاز به اخذ مجوزات و همراهی میراث فرهنگی دارد که انشالله در آینده پیش نیازهای آن انجام می‌گیرد کما این که برخی کانال ها به دلیل کمبود تجهیزات نیمه کاره مانده اند و با رایزنی اداره مربوطه مشکل حل شد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری ضمن اشاره به عدم وجود زهکش و فرو رفتن کانال هوایی بیان کرد: بدون فوت وقت از مسئولان شهرستانی خواستیم تا برآوردهای خود را اعلام کرده تا اقدامات لازم انجام بگیرد.

مظلومی در ادامه با اشاره به غنی بودن خاک شهر منصوریه و لزوم نگاه جدی به آن افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان استقرار مرکز جهاد کشاورزی در این شهر است،

وی افزود: در جلسه‌ی که با وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید در خواست احداث و راه اندازی این مرکز در شهر منصوریه موافقت و بعد از طی مراحل قانونی احداث می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بحث احداث شهرک دامداران نیز بیان کرد: جلسات اولیه با وزارت جهاد کشاورزی و جهاد کشاورزی استان جهت کسب مجوز شهرک دامداران منصوریه صورت گرفته و جهاد کشاورزی شهرستان بعد از طی مراحل کارشناسی به استان شاهد راه اندازی شهرک دامداری در منصوریه خواهیم بود.

مظلومی در بحث مشکل برق دامداری های منصوریه اظهار کرد: از اداره برق خواسته‌ایم تمام تلاش خود را در چارچوب قانون برای حل معضل مذکور به کار ببندد و مشکل این عزیزان برطرف شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...