افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
امروز در ایران عزای عمومی است :تجمع ضد صهیونیستی، ساعت ۱۰، میدان تیر
18 اکتبر 2023 - 8:17
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعلام کرد­ امروز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه فلسطین در میدان هفتم تیر برگزار می شود.
پ
پ

­به گزارش  عصر زاگرس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بیانیه‌ای ضمن ­ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک صهیونیست‌ها به بیمارستان معمدانی غزه؛ اعلام کرد­ ساعت ۱۰ اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه فلسطین در میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد.
متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است­:
بسمه تعالی­
خبر حمله هولناک­ و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان معمدانی غزه و شهادت مظلومانه صد‌ها زن و کودک بی گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه­ و ددمنشانه را نشان دهد.
بی تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا و­ کشور‌هایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس حمایت و پشتیبانی کردند پاک نخواهد شد و کشور‌هایی که با وتو کردن لایحه آتش بس مخالفت و با این عمل غیر قابل بخشش، عملا چراغ سبزی برای این جنایت هولناک نشان دادند؛ در این جنایت شریک و باید پاسخگو باشند.

امروز روز عزای انسان و انسانیت، روز رستاخیز ملت‌ها و فطرت‌های پاک در برابر این جنایت، روز امتحان انسان و وجدان‌های بیدار، روز ترسیم مرز انسان و انسانیت، روز اعلام انزجار و بی‌زاری از ظلم و ستم فرزندان شیطان، روز خروش و اظهار خشم جهانیان از وقوع چنین عمل شنیع و غیر قابل تصور و اظهار لعن و نفرین بر وجود جرثومه نکبتی به نام اسرائیل و اعمال ضد انسانی او است

­­­­ حال که پدیده زشت و کریه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی ابا ندارد و افسار این موجود خونخوار توسط اربابانش رها و حتی مورد تشویق سران امریکا و برخی از متحدان غربی قرار گرفته و تمامی خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است بفرموده، ولی امر مسلمین دیگر نمی‌توان مانع خشم و خروش جوانان برومند جبهه مقاومت و مسلمانان جهان شد و طوفان‌های بنیان افکن جبهه عظیم مقاومت اسلامی در سراسر جهان آغاز و دیری نخواهد بود که لانه‌های این موجودات خبیث در سراسر جهان خصوصا در سرزمین‌های اشغالی یکی پس از دیگری ویران شود.

از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان، انتظار است با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و با تشکیل اجتماعات مردمی ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در­ پایان دادن به رنج‌های ملت‌های مظلوم بویژه ملت ستم دیده و رنج کشیده فلسطین­ و پاک کردن جهان از پلشتی‌ها و وصله‌های ناجور و غده‌های سرطانی بپاخیزند.

همچنین به سران کشور‌های اسلامی اعلام می‌کنیم امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی که بی خاصیتی آن سالهاست عیان شده نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

ما آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی این نسل کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت. در تهران نیز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه فلسطین توسط­ رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست؛ ساعت ۱۰ در میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد.
سخنگوی دولت هم گفت: به دلیل فاجعه در غزه، هیأت دولت امروز را عزای عمومی اعلام کرد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...