افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
مخبر: شرافت حکم می‌کند برای توقف سریع جنایات اسراییل بسیج شویم
16 اکتبر 2023 - 23:24
در پیامی به مقامات عالی کشورهای اسلامی؛

معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: شرافت انسانی و وجدان بشری حکم می‌کند در اسرع وقت همه کشورهای دنیا برای توقف سریع جنایت جنگی رژیم صهیونیستی تلاش حداکثری کنند.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس و به نقل از  ایرنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه در پیامی به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و بر ضرورت همگرایی جهان اسلام برای امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در این پیام آورده است: همان گونه که می‌دانید، این روزها جهان شاهد جنایات جنگی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردان، زنان و کودکان بی گناه غزه است، مردمی که به دور از همه امکانات غذایی، بهداشتی، درمانی و نیازهای اولیه بشری در محاصره همه جانبه قرار دارند. این خوی ددمنشانه ضدانسانی، اشغالگرایانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و مبتنی بر نسل کشی ملتی اصیل و متمدن در سرزمین خاستگاه پیامبران، دهها سال است که به صورت پیوسته و فزاینده و با حمایت علنی و عملی برخی کشورهای خاص که منافع خود را در اشغالگری و کشتار و آواره کردن میلیون‌ها انسان بی گناه در یکی از مقدس ترین مناطق جهان می بینند، تداوم دارد. اساس و ریشه همه این جنایات در اجرا نشدن عدالت و نادیده گرفتن حقوق اولیه و انسانی ساکنین اصلی فلسطین نهفته است.
مخبر تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس در سایه سکوت مجامع بین المللی، با قتل کودکان، زنان، بیماران و حتی خبرنگاران و تخریب همه امکانات شهری نظیر؛ شبکه های آبرسانی، بیمارستان ها، پناهگاه ها و قطع خطوط برق و ارتباطی قصد ایجاد یک سرزمین سوخته و اشغال غزه و اخراج ظالمانه ساکنین مظلوم آن را دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: شرافت انسانی و وجدان بشری حکم می کند که در اسرع وقت همه کشورهای دنیا برای توقف سریع جنایت جنگی علیه مردم مظلوم غزه تلاش حداکثری نمایند و با ارسال کمک های بهداشتی، درمانی و غذایی، اتصال شبکه های آب و برق، امدادرسانی به مجروحین و آسیب دیدگان، اسکان آوارگان و رسیدگی به شرایط وخیم پیش آمده، موجب التیام اندکی از آلام آنان شوند.
مخبر یادآور شد: انتظار می رود جنابعالی از همه ظرفیت‌های خویش برای تحقق این مهم استفاده کرده و دستورات مقتضی را به منظور بسیج امکانات و ارسال کمک های مربوطه صادر کنید. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت جناب عالی، برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان به ویژه خاتمه کشتار مردم مظلوم غزه را مسألت دارم.
عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد دهمین روز خود شد که رژیم درمانده صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت، فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲۸۰۸ فلسطینی بی دفاع شهید و ۱۰ هزار و ۸۵۹ نفر دیگر هم زخمی شده اند.
ساعاتی قبل «فیلیپ لازارینی» کمیسر آژانس امداد و اقدام و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی نسبت به شرایط بحرانی غزه هشدار داده و گفته بود که واقعیت امر این است که غزه درحال خفه شدن است و گویا جهانیان انسانیت خود را اکنون از دست داده‌اند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...