افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
خبرهای خوب از نشست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان برنامه بودجه کشور
16 اکتبر 2023 - 17:43
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان برنامه و بودجه کشور نشستی به جهت پی‌گیری اعتبارات و تخصیص‌ها برگزار کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با رحیم ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جغتایی رئیس امور طرحهای کلان این سازمان دیدار کرد.

در راستای پیگیری جهت تسریع در  تکمیل پروژه ها و تخصیصهای مورد تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور و بیان پیشنهادات و نقطه نظرات مدیریت استان این نشست برگزار گردید.

علی محمد روستا در این دیدار ضمن تشریح وضعیت پروژه ها و تعهدات سازمان برنامه درخواست همکاری بیش از پیش سازمان برنامه به جهت تکمیل تعهدات به صورت ۱۰۰ درصدی و تسویه مطالبات دور اول سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و افتتاح پروژه ها شد.

روستا همچنین بیان کردند که سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری تنگاتنگ و خوبی با مجموعه استان داشته و این نشست جهت بررسی  وضعیت مالی هر چه بیشتر پروژه های مهم زیربنایی استان است.

علی‌محمد روستا خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم دولت و مدیریت استان تکمیل پروژه های نیمه تمام و جلوگیری از سنواتی شدن آنهاست.

در این جلسه مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام آمادگی جهت همکاری بیشتر در تخصیص  اعتبارات را اعلام و بیان کردند که کل تعهدات سازمان برنامه در دور اول سفر ریاست جمهوری  ۲۳۵۴میلیارد تومان بوده که ۲۲۱۰ میلیارد تومان‌ آن که بالغ بر ۹۴ درصد تعهدات است انجام شده و مابقی تعهدات نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...