گروه : کهگیلویه/بهمئی/چرام ولنده
ساعت : 20:44
شناسه : 37729
تاریخ : 06 اکتبر 2023
انتقاد امام جمعه دهدشت از راهداری کهگیلویه انتقاد امام جمعه دهدشت از راهداری کهگیلویه نماز جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ شهر دهدشت ظهر امروز به امامت حجت الاسلام علی وحدانی فر در مصلی امام خمینی(ره) شهر دهدشت برگزار شد

به گزارش عصرزاگرس، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به هفته نیرو انتظامی اشاره کرد و گفت: طبق آمار اعلام شده نیروی انتظامی کهگیلویه موفق عمل کرده و این شاخصه مهمی است.

وی علت این موفقیت را تدبیر، برنامه و پای کار بودن نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: زمانی که ما در استراحت هستیم و فکرش را نمی‌کنیم پلیس با چشمان بیدار و هوشیار محافظت می‌کند، وظیفه همه ما قدردانی است.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمن در خصوص تضعیف نیروی انتظامی گفت: در دو سال اخیر دشمن از راه های مختلفی در عملیات های مجازی و حقیقی استفاده کرد اما موفق نشد.

خطیب نماز جمعه ضمن تبریک روز عشایر گفت: استان ما یک استانی عشایری است، باید نسبت به مسائله عشایر توجه بیشتری شود.

وحدانی فر با بیان اینکه طبق آمار ۱۲ هزار خانوار جمعیت عشایری در استان ما وجود دارد افزود: می‌طلبد که توجه بیشتری به عشایر شود.

وی از راه های ارتباطی، پنل‌های خورشیدی، خرید گوشت تضمینی، فروش محصولاتشان، صنایع دستی، آب شرب، تسهیلات و .. به عنوان مسائل ضروری عشایر نام برد.

وحدانی فر وی با بیان اینکه در رابطه با بازگشایی راه های عشایری در استان مشکل داریم افزود: به این مسئله باید توجه جدی شود.

امام جمعه دهدشت با انتقاد از راهداری کهگیلویه گفت: وضعیت برخی از راه های روستایی و ارتباطی ما با اولین بارش مسیر آن‌ها مسدود خواهد شد.

وی افزود: تحصیل دانش آموزان از بین می‌رود، ارتباط امنیتی برقرار نمی‌شود و آذوقه مردم روستا دچار مشکل می‌شود.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: راه ارتباطی در شهرستان کهگیلویه معضلات خاص خودش را دارد، جاده هایی که نیازمند جراحی هستند.

وی از تعلل در بهسازی ها، جاده های نیمه کاره ای راه می‌شوند و پول بیت المالی که با بارش باران آن را آب می‌برد، جاده ها در پیچ و خم اهمال کاری مدیران و اعتبارات مانده اند، همان جاده هایی که جان می‌گیرند.

وحدانی فر با بیان اینکه به تمام مسولان استانی مربوطه گفتم جاده خوزستان به دیشموک با اولین باران و سیل قطع خواهد شد، گفت: کسی توجه نکرد چرا پروژه ها به دست پیمانکاران بی مسولیت می‌دهید که هزینه بیت المال هدر برود.