گروه : اجتماعی » اخبار » بانوان » بویراحمد/دنا و مارگون » پیام تبریک و تسلیت
ساعت : 23:04
شناسه : 37462
تاریخ : 29 سپتامبر 2023
بازدید استاندار از آتش‌نشانی یاسوج/ لزوم به روز شدن امکانات آتش‌نشانی‌های استان بازدید استاندار از آتش‌نشانی یاسوج/ لزوم به روز شدن امکانات آتش‌نشانی‌های استان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفتم مهرماه از آتش‌نشانی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از   روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده به همراه علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی و کیوان آشنا شهردار یاسوج جمعه شب به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی از آتش‌نشانی شهر یاسوج بازدید کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خداقوت به آتش‌نشانان گفت: کار آتش‌نشانان سخت و پر مخاطره است و می‌طلبد امکانات و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات آتش نشانی‌ها افزود: آتش‌نشانی‌های استان مورد حمایت قرار گیرند.

وی بیان کرد: جمعیت زیادی در شهر یاسوج و مناطق مادوان و بلهزار ساکن هستند و فاقد امکانات هستند که از آقای آشنا شهردار جدید یاسوج خواستیم توجه ویژه‌ای به آتش‌نشانی یاسوج داشته باشد، ضمن اینکه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا امکانات شهرداری به روز شود.
وی بیان کرد: در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد هم آتش‌نشانی‌ها مورد توجه و حمایت شهرداران باشد تا به بهترین شکل خدمات ارائه دهند.
شهردار یاسوج هم در این بازدید ضمن قدردانی از توجه استاندار به حوزه آتش‌نشانی گفت: نگاه مثبت استاندار موجب رفع مشکلات آتش‌نشانی یاسوج خواهد شد.

کیوان آشنا با بیان اینکه استاندار جهت تعمیر ‌و تجهیز شبکه آتش‌نشانی قول مساعدت دادند، گفت: از فردا مکاتبات در خصوص نیازمندی‌های آتش‌نشانی آغاز می‌شود و امید می‌رود مشکلات آتش‌نشانی در کوتاهترین زمان ممکن حل و فصل شود.

انتهای پیام/