افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
استقرار دائمی یک فروند بالگرد هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد
22 جولای 2021 - 10:22

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور از توجه ویژه جمعیت هلال احمر به استان تشکر کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات پیشگام بوده و باید از آنان تقدیر کرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابتدا روند همکاری‌های جمعیت هلال احمر در زمینه زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادرهای امدادی و دیگر کمک‌ها در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر در اطفای حریق جنگلها و مهار آتش سوزی‌ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری را دچار آسیب و خسارت کرد قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای هلال احمر از جمله نخستین نیروهایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه‌ای حاضر می‌شوند و این نیروها در حوادث کمک‌های مؤثر و ارزشمندی داشت.

«کریم همتی» همدر این دیدار از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی که از سوی استاندار کهگیلویه و بیراحمد در این دیدار بیان شد، موافقت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور با توجه به اینکه با درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استقرار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات مسئول را هم اخذ نموده، گفت: استقرار بالگرد حداکثر تا دو هفته آینده در استان عملی می‌شود و در این خصوص نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

وی از اقدامات استان کهگیلویه و بویراحمد برای احداث آشیانه بالگردی در استان قدردانی کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...