افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
خـیـــز مـــوحـــد
09 سپتامبر 2023 - 21:22
اگرچه نق زنی های فاقد محتوا و بی پشتوانه نیاز به جوابگویی ندارد اما در عمل جلسات اخیری که جناب موحد و رقبای ایشان در شهرستان بهمئی برگزار کردند خود عیار بسیار بالایی برای کشیدن خط بطلان بر این فضاسازی ها بود.
پ
پ

عصرزاگرس/محمد رشیدی: رسانه زرد یا رسانه تابلویی (Tabloid media) به نوعی رسانه اطلاق می‌شود که برخی از مطالب خبری و سرگرمی را با تمرکز بر موضوعات جنجالی، حاشیه‌ای و غیرحرفه‌ای منتشر می‌کند. این نوع رسانه به طور عمده به دنبال جلب توجه و علاقه مخاطبان است و برای این منظور از عناوین و مطالب تحریک‌کننده استفاده می‌کند.
گاهی نیز پیش می آید که این قبیل رسانه ها برای تلقین موضوع مورد نظر خود دست به جعل خبر و یا اصطلاحا خبرسازی می زنند و تلاش می کنند با توسل به قوه خیال و تخیل و فضا سازی های مخرب اهداف خود را در جامعه هدف پیاده سازی کنند
متاسفانه اعمال مرتبط با فعالیت های زرد رسانه ای مدتی ست که توسط برخی به اصطلاح فعالان رسانه ای در کهگیلویه بزرگ پی گیری می شود،
این رسانه ها و فعالان رسانه ای با نادیده گرفتن مجموعه فعل انفعالات درون جامعه و با تکیه بر توهمات خود سعی در تخریب جناب موحد نماینده کهگیلویه بزرگ دارند.

اگرچه نق زنی های فاقد محتوا و بی پشتوانه نیاز به جوابگویی ندارد اما در عمل جلسات اخیری که جناب موحد و رقبای ایشان در شهرستان بهمئی برگزار کردند خود عیار بسیار بالایی برای کشیدن خط بطلان بر این فضاسازی ها بود.

آنجاییکه که تعداد افراد حاضر در جلسات رقبای موحد با آن همه تبلیغات به سختی عدد پنجاه نفر را نشان می داد اما در مقابل استقبال بسیار پرشوری از موحد در بهمئی شد و حتی می توان تعداد جلساتی که برای ایشان گرفته شد را بسیار بیشتر از تعداد افراد حاضر در جلسات رقبای ایشان دانست.
این خود مشتی ست نمونه خروار که عیان گر پایگاه اجتماعی بالای سید محمد موحد هست که موج این محبوبیت فراگیر و رو به افزایش می باشد و نشان می دهد که مردم در دنیای واقعی ، واقیعت را می بینند و اسیر جوسازی ها و تخریب های فضای مجازی نمی شوند و قدردان خدمتگزار راستین خود هستند.

این تازه گام اول سید محمد موحد بود، موج فراگیر در راه است… اندکی صبر…

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...