افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت ودرمان نسبت به استانهای همجوار عقب افتادگی تاریخی دارد
26 آگوست 2023 - 20:45
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سطح بهداشت و درمان در این استان نسبت به استان های همجوار دارای عقب افتادگی تاریخی است و نیازمند نگاه ویژه دولت است.
پ
پ

سید علی احمدزاده روز شنبه در حاشیه دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وزیر بهداشت در سفر امروز به استان قول های مساعدی در خصوص بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان دادند که تحول زا هستند.

وی افزود: امروز بخش قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج که یکی از نیازهای اساسی این استان است کلنگ زنی و مرکز پزشکی هسته ای که مطالبه چندین ساله مردم بوده افتتاح می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: وزیر بهداشت در بدو ورود در فرودگاه یاسوج با رئیس مرکز اورژانس هوایی کشور تماس گرفتند که مشکل بالگرد اورژانس هوایی استان در سریعتر زمان ممکن رفع شود.

احمدزاده عنوان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه با حضور وزیر بهداشت امروز کلنگ زنی خواهد شد.استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای باسازی بیمارستان شهید رجایی گچساران ۱۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که ۶۰ میلیارد تومان آن را وزیر بهداشت درنظر گرفتند و ۴۰ میلیارد تومان را هم از وزیر نفت قول گرفته است.

احمدزاده احداث بیمارستان خصوصی زاگرس را برای استان ضروری دانست و گفت: بیمارستان زاگرس توسط جمع زیادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان راه‌اندازی کرده‌اند و این بیمارستان نیازمند حمایت ویژه وزیر است.

وی ادامه داد: بیمارستان سی سخت در حال ساخت است که از محل اعتبارات سفر برای آن اعتبار گذاشته‌ایم، اما باید اعتبار بیشتری برای این بیمارستان در نظر گرفته شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دهدشت از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور است که نیاز توجه ویژه است.

بیمارستان بهمئی در سفر هیأت دولت افتتاح و کارهای خوبی در این دولت انجام گرفته است‌.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...