افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6220 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت با کارکنان استانداری برگزار شد
24 آگوست 2023 - 14:17
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در فضایی صمیمی پاسخ‌گوی درخواست‌های کارکنان استانداری استان شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نشست مرادعلی پیوند با کارکنان استانداری استان امروز چهارشنبه در فضایی صمیمی برگزار شد.

در این نشست که کارکنان استانداری حضور داشتند برخی از کارکنان به نمایندگی از سایرین به بیان نقطه نظرات، مشکلات مختلف و دغدغه‌های خود پرداختند.

مرادعلی پیوند هم ضمن شنیدن نظرات و مشکلات مطرح شده بر رسیدگی و حل درخواست‌های کارمندان استانداری تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در سفر دولت گفت: استقبال کم‌نظیر مردم از دولت سیزدهم در دور دوم سفر به استان بازتاب بین‌المللی داشت که بیانگر مردمی بودن دولت آیت‌الله دکتر رئیسی است.

وی بیان کرد: در مدت چند ماهی که به عنوان معاون توسعه منابع استانداری منصوب شدم تلاش کردیم اقداماتی در راستای رفاه کارکنان استانداری انجام دهیم و خوشبختانه کارهای خوبی هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: از هیچ کمکی برای رفع مشکلات کارکنان دریغ نخواهیم کرد، فضای رفاهی خوبی برای کارکنان ایجاد خواهیم کرد.

پیوند عنوان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر توجه به معیشت کارمندان استانداری، سلامت آنها را مد نظر داشته باشیم و سالن‌های ورزشی برای کارکنان راه‌اندازی کنیم.

وی بر تداوم تشکیل این جلسات تاکید کرد و گفت: تنها به همین جلسه بسنده نخواهیم کرد و همواره جلسات با کارکنان برگزار می‌شود تا ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات کارکنان برداشته شود.

پایان پیام/

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...