افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
شاهکاری بنام مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری/منحصرد بفرد ترین در جنوب ایران
10 آگوست 2023 - 8:59
مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری از آنچه شنیده بودیم با شکوه تر بود، ساخت و طراحی آن را بسیار کم و تنها در چند شهر ایران از جمله تهران و کیش و شیراز دیده بودم. زیبا بود هم از بعد معماری و بصری و هم کیفیت کن نظیر بود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری از آنچه شنیده بودیم با شکوه تر بود، ساخت و طراحی آن را بسیار کم و تنها در چند شهر ایران از جمله تهران و کیش و شیراز دیده بودم. زیبا بود هم از بعد معماری و بصری و هم کیفیت کن نظیر بود.

در کنار کافه های به روز ، سالن بولینگ، بیلیارد، بدنسازی و استخر آن با امکاناتی که اولین بار است در کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب ایران فراهم شده و همه از برندهای معتبر جهانی به شمار می‌رود، تجهیز شده است.

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج

رستوران گردان برای نخستین بار در استان برای علاقه مندان در این مجتمع طراحی و اجرا شده است و با نمای زیبایی که بر فراز یاسوج برای آن تدارک دیده شده فضایی کم نظیر و آرام را برای مراجعان در دسترس ساخته است.

سالن کنفرانس و اجتماعات هم از بخش های دیدنی این مجتمع بود ، فضایی برای جلسات فراهم شده که به خوبی قابلیت برگزاری انواع مراسمات رسمی و خانوادگی حتی در سطح بین المللی را دارد.

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج

  • برخلاف باور عموم اما قیمت ها بسیار معمولی و در حد بضاعت عموم مردم است.

 

سالن ماساژ، ایروبیک بانوان، شهربازی و گیم نت با به روز ترین تجهیزات از دیگر بخش های این مجتمع عظیم است.

حاج توکل ازادی  مدیر این مرکز گردشگری به خبرنگاران گفت: مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری با زیر بنای حدوداً ۹۰۰۰ متری احداث شده است.

او گفت: این مجامع با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه صنعت توریسم کهگیلویه و بویراحمد و رونق به گردشگری در یاسوج و در جهت خدمت رسانی به مردم استان احداث شده است.

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری 

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری

وی  ادامه داد: مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری در ۷ طبقه و با امکاناتی از برترین برندهای دنیا در بخش های هتل و اقامتگاه، رستوران ثابت و‌ گردان، کافه و کافی شاپ، استخر، سالن های ایروبیک و بدنسازی، سالن کنفرانس و مراسمات، شهر کودک و گیم نت با جدید ترین فناوری های روز و … از ابتدای ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیر این مجتمع گفت: اگرچه افتتاح رسمی این مجتمع هنوز انجام نشده و موکول به حضور یک مقام ملی شده اما در ابتدای امسال برای آغاز خدمات دهی به مردم نجیب استان وارد مدار خدمات رسانی شد.

اشتغالزایی ۱۸۰ نفر یه صورت مستقیم آنهم برای کهگیلویه و بویراحمد که حتی ۱ اشتغال هم مهم و حیاتی است از نکات بارز این مجموعه است.

بیان کرد: به صورت مستمر در حال بروز رسانی خدمات این مجتمع هستیم تا شاهد مرکزی کم نظیر حتی در خاورمیانه باشیم ، البته اکنون نیز هم از بعد طراحی و معماری و هم کیفیت ساخت و امکانات فراهم شده در کشور کم نظیر است.

ازادی گفت: بازدید از مجتمع رایگان است، درب مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری به روی همه مردم باز است از طرفی اگرچه این مجتمع در سطح بین المللی طراحی شده اما در سرویس دهی به مردم حداقل ها را در نظر گرفته و با مقایسه قیمت ها به خوبی و ملموس ارزان بودن خدمات آن روشن می‌شود.

 

قطعاً آنچه این هتل را متفاوت از نمونه های خود در کشور میکند [ارزان بودن خدمات، رایگان بودن بازدید از مجموعه، کیفیت بالا در کنار قیمت کم در زمینه بخش ها به ویژه هتل و رستوران، تجهیزات تماماً خارجی از برترین برند ورزشی دنیا و مهمتر از همه مکان قرار گرفته در فضایی با دید ۳۶۰ درجه و مشرف به بهترین فضای بصری پایتخت طبیعت ایران زمین است].

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...