افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
نظام مهندسی ساختمان نظارت کامل بر طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد
01 آگوست 2023 - 13:38
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مهندسی ساختمان در استان نظارت کامل بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد.
پ
پ

به گـزارش عـصـرزاگــرس، علی محمد روستا در نشست با اعضای نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد: اجرای نقشه های طرح نهضت ملی مسکن در واحدهای خود مالک، ۹۹ ساله و پیمانماری باید از کانال نظام مهندسی عبور کند.
روستا بر تهیه فرم استاندارد نهضت ملی مسکن توسط نظام مهندسی تاکید کرد و گفت: نظارت فنی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است و نباید این مهم به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به اینکه استان مهندسین توانمندی دارد، گفت: نظام مهندسی شاکله و راهبر ساخت و سازها بوده و در این خصوص مسئولیت سنگینی برعهده دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: علت تخلف در ساخت و سازها، نگاه به حوزه مسکن به عنوان کالای سرمایه ای است در حالی که یک کالای مصرفی می باشد.
وی همکاری دستگاه های اجرایی با نظام مهندسی را ضروری دانست وگفت: لازم است وضعیت دو زمین نظام مهندسی در سی‌سخت و یاسوج تعیین تکلیف شود.
به گفته معاون عمرانی استانداری طرح های زیادی در شهر یاسوج نیمه تمام است که نیازمند همراهی و همکاری این سازمان برای به سرانجام رسیدن این طرح‌ها می باشد.
روستا عنوان کرد: ساخت و ساز در شهرها، سیما و منظر شهری، طرح تفضیلی، پروژه ۴۵ متری یاسوج، سازه مرکز شهر یاسوج همه نیمه کاره رها شده که برای به سرانجام رسیدن این طرح ها نیازمند همراهی نظام مهندسی هستیم.
وی با اشاره به اینکه وضعیت پل سوم و چهارم شهر یاسوج مشخص شود، گفت: این دو پل هرچه سریعتر به سرانجام برسند تا شهر یاسوج در زمان بارش برف و باران با مشکل ترافیکی مواجه نشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به برخی مشکلات در شهر یاسوج گفت: در حال ساماندهی کمیسیون ماده ۹۹ و۱۰۰ شهرداری هستیم تا کارها سلیقه ای نشود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...