افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور
26 جولای 2023 - 19:10
اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر شد.
اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور
موضوعات :

ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود (براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی) استعفا داده باشند و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مشروح بیانیه چهارم ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

وزارت کشور
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره (۴)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

با تسلیت و تعزیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به آگاهی هم‌میهنان گرامی می‌رساند بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل همتراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند، همچنین بر اساس تبصره ( ۴ ) همین ماده ، جایگزین فرد مستعفی باید از سوی مرجع ذی‌صلاحِ بالاتر، حداکثر به مدت یک ماه به طور رسمی معرفی شود و فرد مستعفی در آن حوزه مسئولیتی نداشته باشد.
بدین منظور و مطابق با روزشمار انتخابات، بازه زمانی استعفاء تا تاریخ ۲۵ خردادماه سال جاری تعیین، و در قالب اطلاعیه‌ ی شماره (۱) از سوی ستاد انتخابات کشور اطلاع‌رسانی گردید.
لذا با عنایت به مندرجات اطلاعیه مذکور که در راستای عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اتخاذ سیاست‌های اجرایی ناظر بر مولفه‌های چهارگانه «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» و تحقق عدالت و تضمین سلامت انتخابات صادر گردیده، از هم‌وطنان گرامی درخواست می‌شود در صورت مشاهده یا آگاهی نسبت به تخلف از مفاد این اطلاعیه موارد را به ستاد انتخابات کشور و یا ستاد انتخابات استان‌ها گزارش نمایند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...