افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
شهرستان چرام با داشتن سه معدن مهم منتظر توجه ویژه هیات دولت است
18 جولای 2023 - 8:05
نماینده کهگیلویه بزرگ؛

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان چرام با داشتن معدن بوکسیت، فسفات و آهک هیدراته منتظر توجه ویژه هیات دولت است.

پ
پ

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان چرام با داشتن معدن بوکسیت، فسفات و آهک هیدراته منتظر توجه ویژه هیات دولت است.

به گزارش عصرزاگرس، حجت الاسلام سید محمد موحد در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن قدردانی از رئیس جمهور و هیات همراه خطاب به دکتر رئیسی افزود: ظاهرا شهرستانهای کهگیلویه و چرام از مسیر سفر محو شده و نمی‌دانم چطور شده است که مسئولان کشوری به این دو منطقه سفر نکردند.
وی از رییس جمهور خواست که وزیر نفت را برای کلنگ زنی پالایشگاه چرام به این منطقه اعزام کند.
وی همچنین اعلام کرد که منتظر سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این دو شهرستان هستیم.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان به ویژه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حقابه خود را از سد آبریز مطالبه می‌کنند.
موحد با بیان اینکه مردم این شهرستان برای کار به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: این افراد به عنوان نیروی غیربومی قلمداد می‌شوند که پذیرفتنی نیست.
وی از رئیس جمهور خواست ساخت مرحله دوم جاده ملی پاتاوه به دهدشت از خیر آباد به دهدشت آغاز شود.
به گفته وی همچنین مردم لنده منتظر راه اندازی جاده لنده به تشان هستند.
حجت الاسلام موحد با بیان اینکه ما منتظر کلنگ زنی پتروپالایشگاه و پالایشگاه چرام و سد آبریز هستیم، ادامه داد: آب اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت که قرار بود بخش زیادی از اراضی این منطقه را آبیاری کند ۱۷ سال است راکد مانده و امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...