افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
برنامه دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار در تمام مناطق استان است
18 ژوئن 2023 - 7:36
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال پایدار و گسترده با کلنگ زنی چندین ابر پروژه در استان صورت می گیرد.
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال پایدار و گسترده با کلنگ زنی چندین ابر پروژه در استان صورت می گیرد.
سید علی احمدزاده در ادامه ملاقات عمومی روزهای شنبه با مردم پاسخ گوی پیشنهادات، درخواست ها و مطالبات مردم در همه حوزه ها از جمله اشتغال بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگران اظهار داشت: به زودی آزمون جذب ۸۰ نفر نیرو برای ادارات دولتی استان برگزار و فرزندان ایثارگران نیز می توانند از این طریق جذب ادارات شوند.
وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات بدون شرکت در آزمون امکان پذیر نیست، گفت: برنامه ریزی کردیم که به صورت گسترده شغل پایدار در همه شهرستان های استان ایجاد شود.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه در سفر دولت به استان کلنگ چندین ابر پروژه به زمین زده می شود، گفت: با کلنگ زنی این پروژه ها هزاران نفر مشغول به کار می شوند و تا سال آینده بخش اعظمی از جوانان تحصیلکرده جویای کار استان صاحب شغل می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حجم پروژه های کلنگ زنی سفر دولت به استان به اندازه ای است که برای بیش از پنج هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.
وی در خصوص ایجاد اشتغال در صنایع کوچک گفت: برای ایجاد صنایع کوچک در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۵۴ هزار میلیارد تومان هستیم اما چنین رقمی در اختیار استان نیست.
دکتر احمدزاده در پاسخ به مطالبه یکی از سرمایه گذاران در حوزه تولیدات توسط معلولان در استان تاکید کرد: بازارچه فروش تولیدات توسط معلولان در تمام شهرهای استان راه اندازی شود.
استاندار در پاسخ به مطالبه یکی از شهروندان مبنی بر محصولاتی که به استان قاچاق می شوند، گفت: کلنگ احداث پاسگاه ایست و بازرسی میمند به زمین زده شد و ظرف ۸ ماه آینده این پاسگاه که وظیفه جلوگیری از قاچاق کالا را بر عهده دارد به بهره برداری می رسد.
دکتر احمدزاده همچنین در پاسخ به مطالبه این شهروند در خصوص گردشگرپذیر بودن منطقه چیتاب و نبود زیرساخت های گردشگری از معاون عمرانی استانداری استان خواست نسبت به ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه اهتمام لازم را انجام دهد.

وی در خصوص استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا که خواسته یکی از ملاقات کنندگان بود، گفت: مرتب اعلام می کنیم در مراسم عروسی و عزا از سلاح استفاده نشود و رسانه ها و صدا و سیما در این زمینه فرهنگ سازی می کنند و نیروی انتظامی و دادگستری نیز با جدیت برخورد خواهند کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در خصوص عدم استفاده از سلاح در مراسمات مرتب همایش برگزار می شود اما متاسفانه مردم احساس می کنند اگر در مراسم عروسی و عزا تیراندازی نکنند یک چیزی کم دارند و همین موارد باعث می شود فیلمبردار یک مراسم عروسی کشته شود.
دکتر احمدزاده در ادامه به وضعیت دو دهانه پل سوم و چهارم بشار اشاره کرد و گفت: تکمیل این دو پل به مطالبه عمومی تبدیل شده است، برای تکمیل پل سوم به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۱۵ میلیارد آن به صورت استانی و ۱۵ میلیارد از متمم سفر به این پروژه اختصاص داده می‌شود تا سریعتر به نتیجه برسد.
به گفته دکتر احمدزاده، تاکنون ۱۰ میلیارد تومان در پروژه پل سوم بشار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه پل چهارم بشار هر چه سریعتر تکمیل شود، گفت: شهردار سابق وعده داده بود که ظرف یکی دو ماه گذشته این پروژه به بهره برداری برسد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
دکتر احمدزاده در ادامه این ملاقات به مشکلات آبداران رسیدگی کرد و از حوزه عمرانی استانداری خواست پیگیر مطالبات آبداران باشند و نتیجه آن را اطلاع دهند.
وی همچنین بر ساخت جاده و پل در مناطق روستایی استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز برخی از روستاهای استان فاقد جاده و پل هستند و شاهد حوادث ناگواری در زمان تردد مردم هستیم که این روستاها در اولویت ساخت جاده و احداث پل می باشند.
دکتر احمدزاده در پایان بر رسیدگی به مشکل متقاضیان مسکن مهر ۳۰۰ واحدی سازمان همیاری شهرداری تاکید کرد و از معاون هماهنگی امور عمرانی خواست این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...